TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Ik ga nog even bankhangen en vanavond vroeg naar bed.
Dusssssss slaap:slapen::slapen: lekker voor straks,
:dag::dag:

Linda’s neef is nog met haar pc bezig, dus sluit maar af hoor Bep. Zat net even te proberen of Linda kon MSN-en en dat lukte.

Oh ik lees net dat ze zo nog op WW komt.

@bep: had msn virus…toch iig thanx voor reactie had neef gebeld was niet thuis maar belde net terug en kwam langs kon msn niet meer opnieuw downloaden is hem nu wel gelukt

@Tooooooosssssssss :dag::kus:

Weltrusten en tot morgen weer. Ik ga er ook zo mee nokken. Ga boven nog even een tijdje tv kijken. Hier beneden voetbal. :finger:

nog fout

@Roanna
Spannend … alleen een lintje dan of zit er nog meer aan vast voor jullie?

@Beps
Lekker gevoel he … nog even en je kan weer lekker life met je vriendinnetje kletsen.

@Linda
Makkelijk soms die neefjes, heeft ie het probleem op kunnen lossen?

@Toos
Truste :dag:

Weltrusten iedereen die zo naar bed gaan :dag: :dag:

bah nie leuk

@Marion: Als wij winnen, winnen we een feestavond met alles erop en eraan.

@marion: niet dus probleem is er nog

@Roanna
Hier ook voetbal … nu nog even beneden, zo meteen vanuit bed.

@Roanna
Das nooit weg natuurlijk een feestje!

@Linda
Computers zijn leuke dingen maar knap irritant als ze niet doen wat ze moeten doen.

@Linda: Msn probleem?? Heb je iets aan je windows ofzo veranderd?? Daar heb ik ook geen verstand van dus…en hubbie ook niet. Msn doe je downloaden en dan doettie ut!! Sterkte dan dus!

Nou ik kijk Bones af, en dan ga ik EINDELIJK slapen… Wakker om 2.30 uur, voor ik ga slapen ben ik dus 20 uur op… Ik hoop en verwacht eigenlijk dat ik ga slapen als een gek vrouwtje!!
:dag: :slapen: :dag:

@Beps
Truste voor zo meteen … en vannacht lekker doorslapen he:slapen:

@Linda: Ik zie, dat je nu niet meer met je nieuwe adres op MSN bent. Die is nog in behandeling zie ik staan.

Je oude adres heb ik er al afgehaald. Heb je nieuwe provider ofzo?

Truste Beps. Niet (bij) babbelen vandaag of moet hubs weer werken? :slight_smile:

Weltrusten dan :dag: :kus:.

Nee heb gister bestand ontvangen van iemand via msn en toen was t mis diegene heeft nu hetzelfde neem pc morgen mee naar werk en laat collega’s er naar kijken

neem pc morgen mee naar werk weet niet wanneer ik weer online ben

net de cookies maar even verwijderd nu msn weer aan testen met paps

hey dames…
weer veel gekletst vandaag!!

@Seray…een kamer in de buurt…!! super…

sorry voor de rest is niet veel blijven hangen!!
vandaag met 7-1 gewonnen…

slaap lkke allemaal en tot morgen