TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Goedenavond ladies.

Nog steeds hoofdpijn Viva? He gats. Helemaal niet zo verwonderlijk na al dat gedoe op je werk. Misschien vanavond op tijd naar bed? Niet te vroeg, maar op tijd.

Hey Toos :dag: Ook weer van de partij? Nou, de race is er nog steeds. Niet zo hevig meer, maar die krampjes zo nu en dan nog wel. In sneltreinvaart weer naar de plee lopen, komt er niks dan alleen een bietje rommelderommel in mijn darmen en heel veel lucht. :hihi:

Viva: Hou je taai, hoop dat je je wat kan ontspannen. Gelukkig heb je al weekend, kan het allemaal even zakken. Dikke :kus:

Daag Viva. Weltrusten voor zo. Doe kalm aan he en probeer inderdaad een beetje te ontspannen. :kus::dag:

@Viva: Kop op meid!!! Rust en laat het, en links liggen!!!

Meiden niet bijgelezen, maar begreep dat eea bij viva was, dus dat ff opgezocht…

Net bij de Media dinges het digitale lijstje gehaald. 8" voor de papa en mama. Dan ook de collage nou ze gaan weer genieten!!!
Nu ff tv kijken!!
Tot straks of niet
:dag:

Ben je mooi mee met zo’n race. Eind misschien in zicht als het alleen nog lucht is. Weet dat er een virus heerst, norovirus. De een gaat alleen aan de race, de ander zit met een emmer op de wc. Duurt een dag of 2 en is vreeessssselijk besmettelijk

@Viva
Ook voor jou een dikke :kus:
Hoop dat je goed kan slapen vannacht. En anders morgen maar wat langer blijven liggen.

@Toos
Ja gooi er ook maar een ander kleurtje tegenaan. Dat lila vloekte zo lekker bij dat groen.

@beps: Hoop werk verricht vandaag voor paps en mams:thumbsup:. Zullen ze vast blij mee zijn. Val je trouwens nog niet om:slapen:

@Marion: Mooie metamorfose hoor! Je hebt echt kijk op kleuren. :wink:

@Toos: Is dat zo? Is het echt zo besmettelijk? Oh, dan moet je maar ff niet hier in de buurt komen. :biggrin:

@Bep: Je bent ook echt al zo’n creabea aan het worden he? Maar wel een leuk idee hoor.

Nee hoor, kom nog even niet langs. Foto’s zijn toch niet klaar.

Gelijk heb je! :unibrow: Ja, dat heb je nog met rolletjes he? :biggrin:

Is wel ergggggg ouderwets hoor, rolletjes. Mannetje zal wel blij zijn met zijn nieuwe digidinges

Integendeel! Voor hem hoeft dat allemaal niet digitaal. Hij zegt, dit ding maakt toch ook prachtige foto’s en dat is ook wel zo, maar ik zei tegen hem, dat hij een beetje met de tijd mee moet gaan.:wink:

Maar nu die 'm heeft, vind hij het wel leuk hoor. We gaan 'm binnenkort ff goed uitproberen.

@Miere: Ik zie dat je ook online bent. Hoe is het nu met je? Geeft niet als je even niet erover wilt praten hoor en anders je weet het he? :kus:

Even over het werk. Wist je dat ons restaurant in de finale zit bij de Sodex** lintjesregen? :wink:

ikke ben ff aan het bijlzen. Wil nog niet slapen, want dan ben ik vannacht weer wakker! Dus om 21.30 Bones en dan te bed…

Ons Bloemke komt naar huis… Nog een week ong! Ik kan niet wachten… Maaaaar ze is er iig bij de 18de!! Ohhh pffff
Maar ik zie haar snel genoeg!

@beppie: weet jij veel van pc’s heb een behoorlijk probleem

vertel??

anders met een pb/tje

@linda: Toos anders ook. :unibrow: Zet je probleem anders hier even neer, misschien zijn er members die je kunnen helpen.

Oke! Misschien kan Bep je helpen. :wink:

Nou Lin ik wil je wel helpen maar over 10 minuten gaat de compie uit en dan kan ik je niet meer helpen vandaag…
Wat is het probleem???