NEEEEEEEEEEEEEE MEENEMEN BLOEM!!!
![]()
ik zei al?? hoe laat begint de meeting? 10 uur…?? want met 5 gigabyte hebben we wel ff de tijd nodig denk ik…
maar goed…
ikke ging ergens heen he? :paranoid:
We kunnen er ook een weekend van maken … beginnen we zaterdag ![]()
ja NU!
ikke ga netjes uitloggen en nu echt pleitte…
dus allemaal een fijne avond, smakelijk eten, droom maar fijn van allemaal mooie dingen
:dag: :kus:
@ marion, dat doet de helft van de meeting ook al!! ![]()
:unibrow:
:dag:
Maarre Bloem, waar gaat gij dan wonen als ge thuis komt .Hier in Nederland bedoel ik. Bij je ouders neem ik aan?
O ja … je ging aan de borrel … Proost!!!
Ow ja, :dag::dag: je ging weg he. Doegggggggggg
Zo ben ik weer even, hart uitgestort bij hubs…nu wachten op de pizzaboer…
Even goed gal spugen, lucht meestal wel wat op. Is de hoofdpijn al een beetje gezakt?
Nou nee Marion…ik krijg altijd een vreselijke bonkhoofdpijn, een molletje helpt niet echt, dan zakt wel een beetje de pijn, maar het blijft bonken…en ik krijg dan een zwaar hoofd…hihihi, dat klinkt wl een beetje raar.
Nee hoor, klinkt helemaal niet raar. Krijg ook altijd van die vervelende hoofdpijn als ik me erg kwaad maak, lijkt dan trouwens of mijn hele lijf op ontploffen staat. Raas dan even wat rond, even wat stoom afblazen tegen alles en iedereen die maar in mijn buurt komt, maar de hoofdpijn gaat niet weg. Even rustig erbij gaan liggen is dan het enige wat soms helpt.
@Viva: Jemig wat een gedoe op je werk, is niet bepaald goed voor je humeur en je motivatie he. Hoop dat je hoofdpijn gauw zakt hoor:kus:
Bloem weer gemist vandaag, toch besloten dat je terugkomt. Hoop dat je er geen spijt van krijgt.
@Roanna: Hoe is het met de race??
@Marion: Goed nieuws over J. Ben blij voor jullie!! Hopen maar dat hij niet verder afvalt.
@Seray: Laatste dag uitgezeten. Knap hoor, ik had weggegaan. Lekker dan een nu ex baas die te diep in de fles kijkt.
@Cyn: Veel plezier op je onbekende bestemming:wereld:
Ja even gaan liggen, maar na 3 molletjes en vanochtend om 4 uur wakker, vergaderen van 8.15 tot 15.00 uur daarna gewerkt tot 17.00 uur dan kan ik er gif op innemen dat ik in slaap valt, met het gevolg dat ik dan om 1 uur wakker schiet, met nog meer hoofdpijn…en dan niet meer kan slapen. Daar zit ik ook niet op de wachten…heb ook altijd als ik heel boos ben dat ik in janken uitbarst, wat dan ook gebeurde…en als ik dan nu al ga slapen…heb ik morgen wallen waar ik over struikel…
@Marion: Niet alleen andere foto, ook ander kleurtje.
Bonkhoofdpijn, heb dat ook wel als ik me erg boos maak. Komt gelukkig niet vaak voor, maar er helpt ook niks tegen. Reageer me meestal ook wel af op iedereen die in mn buurt komt.
Nou ja het zal wel over gaan voordat ik een jongetje wordt…Ga zo maar eerst even douchen misschien dat ik dan een beetje ga ontspannen…moet het gewoon maar even laten betijen…de draad weer oppakken en dan maar afwachten…Je gram halen is het beste wat er is, maar die heb ik nog niet bij de goede persoon gehaald. Maar goed ik wacht al vanaf april dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij.
meisjes ik zeg alvast welterusten ik ga zo badderen…en bankhangen…voor iedereen nog een fijne avond…toedels…dikke kus voor jullie allemaal.