TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

@Viva: Oh… Viva en ik lust geen helemaal chocolade. Erg he? Maar bedankt voor het meedenken. :thumbsup:

@ viva, snap ik zeg… jeetje
maar waar hebben we dit eerder gehoord?? dingen zwart of wit en dan…?
nou ja… laat het maar ff bezinken, nog ff en het is weekend, maar hopelijk komt hier iets positiefs uit…
de ellende duurt nu al veels te lang he?? igg een dikke :kus: hebbie wel verdiend!

Viva: jeetje wat een toestanden op je werk!!! Succes :kus:

Meiden ik ga zo!! Morgen kom ik denk ik niet meer online!! Dus dan zie ik jullie allemaal maandag weer!!!

:kus:

@ roanna, zou zeker geen chocolade melk nemen… laxeert veels te veel

of een banaan of 2 van die pilletje… weet ff niet hoe ze heten, maar gewoon: antidiarree

of gewoon: billen bij mekaar en de pot vol sch**ten als het moet en proberen de lucht niet te veel op te laten vallen :smiley:

@ cyn, veel plezier dit weekend!! en als het gran can is, en het is barbacan, ga dan ff sate eten aan de overkant, bij jan en betty en doe ze de groetjes van moi!!

Zal ik doen!!! :thumbsup:

okey!! goed zo!
:dag:

meiden
ikke ga hier aan de zuip
toosten op de goede dingen die gaan komen :smiley:

Nou weekend heb ik al,…mijn chef…heeft mij morgen vrij gegeven…om bij te komen…terwijl het stikdruk is…maar lief van jullie allemaal, maar als ik mijn zwart op wit formulier tevoorschijn haal…en dat recht heb ik, dan gijzel ik mezelf dat weet ik terdege en dan ben ik nog verder van huis…maar als er uit het overleg wat ongetwijfeld gaat plaats vinden tussen het management en de coordinator niets uit komt…dan ga ik mijn recht halen, al is het bij de hoogste instantie…want nu is de maat helemaal vol…maar dan ook echt vol…ga zo hubs even bijpraten, die had mij al 3x geprobeerd te bellen vandaag, maar helaas niet gesproken…(maar ondertussen kijk ik wel intern naar wat anders want de lol is er voorgoed af denk ik). Ik zit niet op een schopstoel…maar ga ook mijn vaste aanstelling niet verspelen…dus het zal wel goed komen ooit…hoop ik

dus tot morgen allicht weer
:dag:

@Viva
Jeetje zeg, houdt echt niet op bij jullie op het werk. Echt niet proffessioneel van die manager dat ze haar persoonlijk gevoel mee laat spelen op de werkvloer, kan gewoon niet in haar functie. Complimenten voor je collega’s dat ze pal achter je gaan staan.
En voor jou een dikke knuffel … vanavond maar lekker rustig aan na deze koedag en hoop dat de hoofdpijn snel minder wordt.

@Viva: Och meid toch. Het dringt nu tot mij door wat je daarnet allemaal schreef. Dat is dan ook niet mis. Ze blijven maar aan de gang daar he? Nou, hou je hoofd koel en laat het even rusten. Je bent nu thuis.

Sterkte ermee hoor. :kus:

@ viva… ja tis wel errug lastig werken zo he>?
buiten jouw schuld om, maar je gaat nu al een tijdje met tegenzin naar je werk
maar nu lekker ff bijkomen en stoom afblazen, ff met hubbie ruggespraak houden en dan een nachtje erover slapen

neem er een zou ik zeggen
proost!!

meisjes sorry voor mijn egootjes vandaag maar het is ff niet anders…

dikke kus voor jullie allemaal…enne misschien tot vanavond, ga eerst even relaxen…en een molletje nemen voor mijn hoofdpijn…en ook ff aan de koffie met hubs die zo binnen komt vallen…en koken doe ik ook vandaag niet, ik haal wel een keertje wat…moet kunnen…ik ben even down…

@ marion, leuke avator!! hebbie nog meer leuke plaatjes?? zou je mailen toch :finger:

@ viva, snappen we toch, mag toch en zijn we toch voor
nogmaals :kus: en dikke knuff

@Bloem
Dacht iedereen heeft een nieuwe avatar, zal em ook eens gaan veranderen. Dit is echt 1 van de mooiste, vind de foto’s niet echt bijzonder deze keer. Staan nog op het kaartje, zal ze meenemen naar de meeting.

ikke ging ervandoor he??
ja dat ging ik!!
mooie plannen voor thuiskomst… daar ga ik lekker van dromen vannacht, als het mij gegund is dat ik in slaap mag vallen… :frowning: slaap zooo slecht… en das niet mijn schuld!! grrr…

@ marion, is goed…
zal ik ook wat fotos meenemen naar de meeting?? :smiley:
owh nee, die kennen jullie allemaal al he?? :unibrow:

ga de 12.000 tijdens deze reis nog wel halen als het zo door blijft gaan… of niet??