TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

ehj maar trouwens…
die askim van trl kan toch wel meekomen?? ze zal toch niet 3 mnd alleen maar met em binnen gaan zitten??

@ bloem - ik werk 17 november bij climax dus dat is tot een uur of 8 en dan moeten we nog schoonmaken dus vandaar

HEEEE ben je nog online!!!

Zo meiden ikke EINDELIJK thuis. Wilde bij mn zus weggaan kwamen de meiden net thuis…
Foto’s uitzoeken gelukt, hebben besloten ook een digitaal lijstje te kopen, dan kunnen de andere foto’s ook gedaan worden. Zus en wij hebben er giga veel, en kunnen een gb wel vullen voor ze… Hahah

Moet nog bijlezen dussss

@ beps… kom eens online dan!!

@ seray…was climax?? is dat een trance feest ofzo??? en wat moet je doen dan?

Bloem, ik denk dat TRL moet bijbabbelen :wub:

bloem - is idd een trance feest, moet dan achter de bar werken

@ seray, gaaf hoor… in glitterbikini en furry boots??

@ cyn, nee joh! dat doen ze 's nachts maar…

@Bloem: Ja, dat is een aktie. Kun je voor € 9,95 een kaartje kopen die een dagt onbeperkt geldig is.

Ik zie dat Bep ook weer thuis is. Heb je weer even iemand om mee te babbelen, want ik ga ff een poging wagen om iets te eten.

@Cynthia: Als het die acc is die ze op de site hebben staan. Hmmm, nouja, het is ook gratis voor jou he? :zon02: Zit wel lekker dicht bij de vele overdekte winkelcentra’s. En Playa des Ingles is zowie zo super. Ja, vind ik dan he!

Meisjes ik ga even eten. Tot latersssssss Bloem adios. :dag::kus: Tot een andere keer weer.

Bloem: haha ja maar ja… Je weet maar nooit!!! Maar ik denk ook dat het voor askim nou niet echt heel leuk is om tussen 10 gekkies te zitten!!!

Roanna, barbacan…

Ik moet gaan, fijne avond allemaal tot vrijdag

cyn fijne studiereis

bloem- nee niet in bikini dat doen we de klanten maar niet aan;)

Seray!! EINDELIJK NAAR HUIS!!! Jij fijne avond! En mijn studiereis gaat lukken hoor! Thanks! :kus:

@ cyn, is dat van hotelplan?? oad zit er ook in hoor en anderen!!

@ seray, wel thuis!!

@ roanna, smakelijk!!

word gewoon in de steek gelaten voor een broodje doner…
wat een prioriteiten he?

zit weer in mn uppie te wauwelen…

Bloem, ja Oad ook… Maar die 2 hebben als het goed is het grootste allotment… (maar ik wil naar niet barbacan)

En ja die döner… haha

Hi Meiden ben ik eindelijk

Bloemmie…je hebt dus beslist…ik kijk er naar uit om je de 18e weer te zien, dan hangen we allemaal aan je lippen…letterlijk dan he
Roanna…beterschap met de darmpjes…enne melkchocolade helpt ook tegen de race hoor.
Toos…las dat het wat beter gaat met je keel
Seray…de dag doorgeworsteld…en een nieuwe kamer…eindelijk zit het er voor je op.
Linda…hoop dat je ook weer wat bent opgeknapt
Cyn…spannend…zou niet verkeerd zijn naar de can. eilanden voor een paar dagen lekker hoor
Beps…gelukkig weer uit de file…en ff lekker met bloemmie op de msn
Marion…gelukkig dat het met J. zo goed gaat…ach en die kilotjes die komen er wel weer aan…fijn dat het op school ook zo veel beter gaat.

en nu ikke ff…

vanaf 8.15 uur vanochtend tot 15.00 uur in vergadering gezeten…de bom gebarsten…harde woorden valllen tussen de leden van het team waar ik in zit. Ze zijn tot de conclusie gekomen dat ik op een hele vreselijke manier wordt gehandeld, door een bepaalde manager, maar dat het niet om werkzaamheden gaat, maar dat het persoonlijk is…ik mag dat wijf toch al niet Nu is er afgesproken, dat er dingen zwart op wit komen te staan waar ze bij het management niet omheen kunnen, doen ze dat wel dat leggen 3 van de 4 teamleden hun functie neer…maar ik wordt er nog steeds niet goed van hoor dat kan ik jullie wel vertellen. Ik heb momenteel een bonkende koppijn van alle emotie. Boos, verdrietig…

Nee, die bedoel ik niet . Ik dacht dat het Las Faluas was. :stuck_out_tongue: