Bloemmie :kus:
waaraan heb ik dat nou verdiend?? ![]()
anyway, right back at chaaaaa!! :kus:
Gewoon… omdat ik dat vind!! En omdat ik het super vind dat je ons vanuit alle landen (indien mogelijk) op zo lekker op de hoogte houdt!!
anycowww…
ikke ga maar es een happie eten
hadden gisteren werkelijk zo’n lekkere pizza op
vent was een echte italiaan en was de beste pizza in tijden… maar zal vanavond wel wat anders worden…
duss…
tot laterzzzz :dag:
@
@ cyn, ja maar das meer eigen belang geweest dan dat ik jullie op de hoogte wilde houden
hahaha
al halen die mega debiele internetcafe’;s me wel het bloed onder de nagels vandaan… maar goed…
enjoy diner!! ![]()
i will
als ik maar eenmaal eens een keer kan uitloggen hiero…ppfff…
wat een gedoe altijd weer
Meiden wat is het hier RUSTIG!!
Het lijkt erop dat ik mezelf moet gaan vermaken hier!!! ![]()
Nouuuu :crybaby:
WAAR ZIJN JULLIE NOU!?!?!?!??!?!
hihi, druk hier ![]()
Goede middag!!!
Ook weer thuis, weer bijgelezen maar er is niet echt veel blijven hangen.
Bij de controle was alles ok, J. was wel 2 kilo afgevallen maar was bekend dat dat kon gebeuren, mag alleen niet doorzetten want dan wordt ie te mager. Op school zien ze nu heel duidelijk resultaat. Waren heel positief, hij is veel alerter en gaat met sprongen vooruit. Zit al in een hoger taal- en rekengroepje. Was ie voorheen altijd als laatste klaar, nu is hij meestal de eerste. Ben helemaal happy met dit goede nieuws!!
@Seray
Het laatste dagje, nog een paar uurtjes volhouden, zal niet meevallen met dat achterlijk drankorgel in de buurt. En dan straks met opgeheven hoofd de deur uit daar! Geef hem maar een groot kruis na.
Super dat je de kamer hebt … eindelijk ook eens positief nieuws voor jou!
@Kaylo
Mag ik niet vergeten … wat een GEWELDIGE avatar heb je zeg :D!
Marion: ![]()
Wat een super vooruitgang!! Hopen dat hij niet meer gaat afvallen!! Maar dat de rest wel zo blijft gaan!!! :kus:
@ marion- wat fijn dat goede nieuws zeg en dat J zo goed vooruit gaat! Nog een uurtje voor dat hij weer gaat, dus dat trek ik nog wel:D
@ cyn- was je helemaal alleen:( dat is ook niet gezellig!
@Seray
Schenk hem anders nog een afscheidsborrel in, wordt ie misschien wat vrolijker van ![]()
@Cyn
Heb je nog niet gekeken welke vluchten er rond die tijd vertrekken vanaf Schiphol?
Seray: jaaa siewig he!!! Hoe is het bij jou? Trek je het nog meis? Nog 2 uurtjes?
Marion: haha die van die afscheidsborrel vind ik wel mooi!!! En nee ik kan op schiphol pas 1 dag voor vertrek kijken… En morgen ga ik mijn ma helpen in de blokker… en daar is geen internet ![]()
@ marion - hihi zal hem goed doen nog een borrel;)
@ cyn - ja echt wel!, maar het gaat nu wel, het praten met een vriendin luchtte op en hij zit nu weer in de negeermodus dus dat is beter dan geschreeuw en idd nog 2 uurtjes
Nou ja ik ben de komende 2 uur gewoon online… dus dan zeur je maar lekker tegen mij aan hoor!!! ![]()