cyn- ja ok dat lijkt me dan ook logisch en nog wel lekker zeg 25 graden!
jeetje wat een ei*el en je stuurt toch niet iemands persoonlijke mailtjes door???
kim, nee normale mensen met normen en waarden doen dat idd niet, maar goed dat snapt hij niet
@Seray: Dit is wel erg laag, zou mn spullen pakken en gaan
Maar goed dat je daar weg gaat, ik had mijn beizen nu al gepakt als het toch je laatste dagje is. Ik zou zeggen, nou en bedankt en tot nooit meer…
Seray, lieve schat… 1 tip: Pak gewoon je spullen en ga!! Echt ik had dat allang al gedaan… En als iemand referenties wil natrekken… gewoon eerlijk uitleggen wat er voor gevallen is!!! :kus:
Zo is dat, dat laat je toch niet gebeuren. Wat een ekl
@ allen - dat was ik dus net ook van plan, alleen het is iemand met invloed, en hij zegt dat hij ervoor zorgt dat ik hier in de omgeving niet meer aan het werk kan als hypotheekadviseur als ik nu weg ga, ik moet de dag volmaken
Jeetje wat een klootz*k. Hopenlijk gaat de tijd een beetje snel voor je dan. SUcces.
Ja hoor nog dreigen ook… Dat kan hij toch al helemaal niet maken!!! Jezus wat een respect heeft die man zeg!! Hoelang werk je daar?
kimbo -thnx, ga gewoon straks lang met lunchpauze:)
cyn- ik werk hier precies een jaar, en sta er van te kijken hoe hij nu doet
Je laat je toch niet intimideren door zo’n man, moet niet gekker worden
@ toos - nee eigenlijk zou ik dat niet moeten toelaten, maar heb teveel dingen met alcoholisten meegemaakt, dat ik nu ook niet zo goed meerr durf te gaan. Hij is nu ook dronken en agressief, en qua het werk maakt me niet zo veel uit, maar ben wel bang dat ie me achterna komt zeker nu ik ff alleen met hem zit
goede…middag?
hier alweer avond
en donker…
maar goed… maakt niet uit natuurlijk
hoe is ie bij jullie??
@ seray…wat een verhaal zeg!! ppffff… lekker lang gaan lunchen, ww-en en vooral veel koffie halen en vooral niet werken!!
@ bloem - nee idd, doe zo min mogelijk.
Hoe is het met jou? beetje beter weer gehad vandaag?
ik ga even een poosje pauze houden, met een vriendin afgesproken, ff van me afkletsen, tot straks!
neuhjjj nie echt
was zonnig tijdens ontbijt en had me ingesmeerd, maar zat te wachten tot mn mammie me terug zou bellen
en toen was het middag en half half zonnig…
om 4 uur zon helemaal weg en ben maar wat rond gaan lopen…
@ seray: lunch ze!! en klets het maar lekker van je af, is altijd een goede afleiding ![]()