TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

@ roanna- idd laatste dag, maar nog geen nieuwe fulltime baan, heb nog wel mijn 2 bijbanen, dus kan ik tenminste nog wel redelijk rondkomen, en vanaf volgende week maandag ga ik elke dag op zoek naar een fulltime baan, verwacht niet dat dat lang zal duren

Ik ga er van tussen, wil vanmiddag hoofd in de verfpot hangen. Ga maar eens verzinnen wat ik vanavond op tafel moet zetten:question:
@Roanna: Sterkte met de race en werk ze
@Seray: Succes vandaag op je laatste dagje.

Tot laterssssssssssss:dag::dag:

Nou meiden, ik ga er vandoor, want het is iets verder rijden waar ik nu naar toe moet.

Werkse allen nog en… Toos… geniet van je vrije dag. :thumbsup: :vak02:

En dan maar te hopen dat hij dat al in het hotel hoorde en niet pas op het vliegveld.

[quote=seray;217602@ mk - idd mijn laatste dag gelukkig, gaat nu wel, zit nu met 1 collega, en die is lief;)[/quote]

ff doorbijten en dan ga je iig met een goed gevoel daar weg, dat jij tot het einde je best hebt gedaan.

Sterkte met de race en succes op de andere locatie.

@ toos - thnx, en doei!

@ roanna- werkse

@ mk - idd, ik kan hier met opgeheven hoofd weg, omdat ik weet dat ik tot het einde alles netjes heb gedaan!

Jippie, heb net bevetiging gekregen, vertrek nu 4/11 tot 14/11. DUs lekker 10 daagjes met mijn lover en zijn ouders. Bedankt voor jullie medeleven.

@ kimbo- super dat je een vlucht hebt! gefeliciteerd, dus nog ff een paar daagjes en dan genieten!

Ach ja 2 daagjes langer wachten dat kan ik nog wel aan en ik kan dan ook nog mijn laatste eer aan de dokter geven…

ja 2 dagen is te overzien, en dat is ook nog wel fijn dat je dat kan doen

Yep

En hoe gaat ie met jou, al kunnen wennen zonder J? Ja sorry heb niks meer bijgelezen, is zo’n rare week…

Het gaat, echt wennen kan ik nog niet, ben zo druk geweest sinds dat hij vrijdag is weggegaan, dus realiseer het met allemaal nog niet helemaal, maar missen doe ik hem wel heel erg

wat een stilte hier, en er is ook echt bijna niemand online…

Iedereen zo druk aan het werk?!

Nee niet echt druk!! We zijn een beetje aan het speculeren waar we vrijdag heen gaan… We verwachten Gran Canaria… :zon02:

Cyn - hoezo verwachten jullie Gran Canaria? weer daar nog een beetje goed nu?

Ja maar dat missen gaat ook niet zo maar voorbij hoor, mag je hem wel nog bezoeken ofzo??

kim- mag hem voorlopig niet bezoeken ivm het wennen, zal in de loop van de tijd bekeken worden wanneer dat mogelijk is

Omdat de organisatie waar wij mee gaan (H*telplan) daar een eigen accommodatie heeft… En aangezien wij met 300 mensen komen… Is dat wel heel makkelijk!

Tis daar 25 graden…

ff ego, moet ff snel van me afschrijven voordat ik hier in janken uitbarst, baas komt hier binnen en gaat toch tegen me te keer, en alles ligt aan mij, hij heeft persoonlijke mailtjes van mij aan hem aan alle collega’s door gestuurd, hoe laag is dat, en nu heb ik er wat over gezegd en nu loopt hij toch te gillen, niet normaal

sorry hoor