@marion
Succes in Nijmegen!
@MK: leuke mail, heel herkenbaar:biggrin:
@cyn
Je gaat al bijna!!!
Alleen vandaag nog werken?
@toos
Ik vond hem ook wel leuk en wilde het graag met jullie delen ![]()
Jep :so: En dan morgen ga ik bij mijn moeder op het werk helpen… heb toch niks te doen… en dan nog naar school morgenavond… En dan om 2 uur me bedje weer uit :retard:
Goedemorgen dames.
Weinig bij hoeven te lezen dus… snel klaar.
Ben nog steeds aan de race, maar zolang ik maar niks naar binnen werk, gaat het wel. Heb net na het douchen ff vaseline op die aambei gesmeerd en dan verzacht ook wel. Jee, wat een praatje he? :eek: ![]()
Moet zo weer voor een dag, op die andere lokatie werken. Blehhhhh. :finger: Vanmiddag ook nog griepspuit halen.
@Kimbo: Nou, dat is dan wel er k*t he. Kun je nog niet weg! Nou, hopenlijk vind je nog wat op korte termijn.
@Toos: Ook nog crocken vandaag?
Nee ben vandaag vrij. Vervelend probleem hoor. Heb je al wat genomen voor de race?
Tip: Okugest, is dacht ik van Vogel. Helpt echt tegen racerij
Roanna, Weet je wat ook helpt!! Heb ik van een oud mannetje in venezuela geleerd…
Een glas cola neerzetten voor je naar bed gaat… En dan de volgende ochtend (dan is de cola dood, en heel vies) op je nuchtere maag opdrinken… Helpt gegarandeerd!!!
x
@ toos - thnx, ja ik ga er a.s. vrijdag in! hoe gaat het met je keel?
@ mk - idd mijn laatste dag gelukkig, gaat nu wel, zit nu met 1 collega, en die is lief;)
@ cyn- thnx!
@ roanna- beterschap!
@MK.: Ik had 'm vorige week ook al van mijn buurman gehad en inderdaad…heel herkenbaar. Zo was het toen!
Weet je nog wel Toos, die goede ouwe tijd? :lol:
@Seray: Keel gaat wel beter gelukkig
Broer komt vandaag terug uit turkije, zou om half 7 vertrekken vanmorgen, is nu half 6 vanavond. On*r he. Op zich niet verkeerd, zo’n extra dagje
@Roanna: Ja dat weet ik zeker nog, ben ook wat jonger dan jij.
@Cynthia: Zal het proberen als ik er vanavond nog last van heb. Ik had wel ooit van R. gehoord, dat hij dan zowiezo de gewone cola, dus die met suiker nam en het dat over ging.
Ben er niet ziek van hoor, maar het is wel vervelend. Ik heb maar 1 kopje koffie genomen en die werkte gelijk alweer. :redface: Neem voorlopig maar even niks, moet ook nog werken zo dus…Kan niet iedere keer van de kassa weglopen, als er rijen staan. Ha, ha.
@ toos- fijn dat het beter gaat. En lekker voor je broer zo’n dagje extra
O ja, is dat zo? :biggrin: Bijna vergeten. :biggrin:
@Toos: Fijn dat het al wat beter met je keel gaat. Hopen dat je nu even pijnvrij blijft hoor.
Ben wel benieuwd, hoe je broer het daar heeft gehad.
Ik ben ook wel benieuwd, ze smssten dat ze wel naar hun zin hadden.
@Seray: Voor jou dus nu je laatste dag daar? Nouja wees maar blij dan, als je het toch niet naar je zin hebt, kun je beter opstappen en gelukkig heb je alweer een andere baan, had ik begrepen.