goedemorgen meisjes, heb het grote licht maar aangedaan, Beps had zo’n kleintje laten branden…kon het echt niet zien…hihihi
Ik weer op kantoor…vandaag uur U…half 9 vergadering…grrrr…ben benieuwd wat daar nu weer uitkomt.
Kaylo beterschap
Roanna…spert* halen en die zetpil dan maar gebruiken, doet het niet zo’n pijn…het zitten zeg maar.
Beps…psssst zachies doen…ze slaapt.
Nee hoor, ze slaapt niet… Heeft ook niet meer geslapen. Dit heb ik wel vaker maar het is nu wel ffies heftig… Ach dan slaap ik ergens wel bij, hoop ik :eek:
@bep
Oooooh beps wat erg zo vroeg wakker.
Maar wel lekker productief bezig geweest
Ik heb jouw hotmailadres niet in mijn adresboek, svp ff pb-en, dan zal ik je zo iets leuks sturen.
Goede morgen meiden!
Even snel want moet naar kantoor en dan met J. naar Nijmegen voor de medicijncontrole. Gisteren druk, met vriendin mee naar Den Bosch en oppassen, 's avonds was vriendin er weer. Ze moest op internet iets kijken en heeft zelf geen computer. Wordt goed bezig gehouden dus en das goed voor mij.
Tot straks dus!!!
Hey ladies,
Ben ik ook weer. Heb een tegenslag. Mijn vlucht kan niet doorgaan, was wel nog vrij maar super duur en helaas heb ik niet zo veel geld nu ik op mezelf woon. Dus ben nu aan het kijken voor een andere vlucht. Maar probeer nu na zaterdag te vertrekken want een van de artsen is hier overleden en word zaterdag begraven. Dus misschien toch ergens goed voor dat het te duur was kan ik tenminste daar heen gaan. Vertel jullie wel wanneer ik nu ga…
goeiemorgen ladies, @Marion: Succes in Nijmegen, druk met van alles. @Beps: 's nachts hoor je te slapen, geen foto’s uit te zoeken;). Veel plezier bij je zus vandaag. Enne niet omvallen he:slapen: @Roanna: Beterschap @Kimbo: Hoop voor je dat je een goedkoper ticket kan vinden
ff ego, heb gisteren bij een kamer gekeken hier in mijn woonplaats( woon nu tijdelijk in het vakantiehuisje van me pa in the middle of nowhere) en kreeg net een telefoontje, ik heb de kamer! joepie!!! hoef ik niet meer 3 kwartier te fietsen, en gewoon weer bij mijn vriendinnetjes in de buurt, ben zo blij:D