cyn- hihi thnx:kus:
maare heb wel weer genoeg gezeurd hier, sinds ik hier ben zeur ik alleen maar, al die stomme problemen die ik hier bespreek…
Maar is zo fijn hier dat jullie allemaal zo lief zijn, hoop gewoon dat ik in de komende tijd niet meer hoef te zeuren en alleen maar leuke dingen te melden heb!![]()
Dat hoop ik ook!!! Bedoel ik niet omdat we je gezeur zat zijn, maar omdat we je gewoon het beste wensen… Nou ja je snapt me wel toch? ![]()
snap ik hoor ![]()
heb je trouwens nog het plan om in november een paar dagen naar je askim te gaan of is dat van de baan?
Ik heb werkelijk geen idee… Wil echt wel gaan… maar weet gewoon niet of ik weg kan, en aangezien mijn vriend geen tegoed heeft op zijn telefoon… We hebben elkaar niet echt veel gesproken de laatste week…
Nou ja we zien wel… Misschien stopt de kerstbus van Robert ten Brink wel voor mijn deur in december! :redface:
ok, dus het is gewoon ff kijken wat de toekomst brengt:)
Dat zou super zijn als dat gebeurt:D
Is hij nog aan het werk in het WOW? of heeft ie al vakantie of werkt hij van de winter ook?
Ik heb werkelijk geen idee!!! Als het goed is zou het hotel uiterlijk 5 november sluiten… maar hij wilde vorige week al naar huis… Ik zal hem vanavond weer eens bellen ![]()
@ cyn ben je al opgegeven door iemand voor Aynl??
@ seray, daar zijn we toch voor??
@ marion, wow das echt goed nieuws zeg!! zuperrrr
bel jij trouwens gewoon met je mobiel ofzo naar hem? of je heb een voordeligere manier om te bellen?
( want ik bel bijna nml nooit omdat ik het zo duur vind, dus spreken elkaar bijna alleen maar op msn, maar ja af en toe een stem horen is ook wel leuk:))
Niet dat ik weet… Dus als je inspiratie hebt
:hihi:
@ bloem - nou verveel jullie liever met leuke dingen;), lekker gegeten?
Ja…altijd mobiel… Maar hij heeft vorige week per ongeluk 5 minuten op mijn voicemail ingesproken,… en daardoor is zijn hele tegoed weer op… Hij had het niet door… Telefoon zat zeker in zijn zak ofzo…
@ cyn vreselijk lastig zeg, als je elkaar zo weinig/ moeilijk spreekt…
is skypen voor jullie geen oplossing??
als je via de computer naar een vaste lijn in europa belt, betaal je 0,017 cent per minuut…
en als hij naar een internetcafe gaat, waar ook skype is, dan is het helemaal gratis!!
Bloem, ja maar dan heb ik credit card nodig toch?
@ cyn, owhhh handige frans zeg… en nee, sorry geen inspiratie…
@ seray, ja tuurlijk, maar we zijn er, leuk of niet leuk… ja toch?
en ja, we hebben lekker gegeten… hetzelfde als gisteren :redface: 4 formaggio pizza… zo lekker, door de echte italiaan mauritizio gemaakt, erg leuke vent (gewoon aardig…)
weet ik niet precies
ikke heb idd wel mn tegoed opgewaardeerd met de CC maar volgens mij waren er ook andere manieren, zoals paypall geloof ik… i dunno… ik heb het ding, dus maak er gebruik van he? ![]()
cyn, wat zonde zeg en balen! al zijn beltegoed weg en jullie hebben elkaar niet eens gesproken:tear:
das idd behoorlijk ruk!! maar wel ook een beetje dom… en jij al die 5 min afluisteren of ie uiteindelijk toch wat gezegd had…:biggrin: