ja dat dan weer wel… een beetje
:wub:
Ben er ook nog tussen de bedrijven door.
Was trouwens gister weer eens bij oma… Ze was zo blij met me zei ze…
Haar hotel gaat eerder sluiten dus ze kreeg een alternatief voor in Salou… Of ik daar ff naar wilde kijken… ja hoor dat wil ik wel!! Maar ze deed zowaar aardig tegen me:paranoid:![]()
@Cyn
Heeft ze het licht gezien of zo?
Tsja mijn moeder is natuurlijk flink boos geworden!!! Misschien dat dat heeft geholpen ![]()
Kwartje is dus gevallen dit keer, werd tijd. Nu maar hopen dat ze het volhoudt.
Ja precies!!! Het betekent nu alleen niet dat ik daar weer vaak ga komen… :dag:![]()
Cyn,ze had je natuurlijk ff nodig omdat hotel te checken blijf op je hoede hoor;)
cyn : hopelijk blijft ze lief tegen je. Misschien heeft het echt geholpen vorige keer toen je moeder tegen haar ontplofte.
Pauze…Kroketten here I come :lol:
Net pauze achter de rug; lekkere pizza opgeknabbeld. ![]()
@Beps
Maak me niet lekker!!
@Cyn
Hopelijk meent ze het echt, en is ze niet alleen aardig omdat ze iets van je nodig heeft.
@TRL
Was ook mijn 1e gedachte, het serpent heeft iets nodig!
En nu op naar de sportschool!!!
Ja ik blijf wel op me hoede hoor… Weet precies hoe ze is!!!
Ik ga zo een vissie eten!!! Kibbeling!!! ![]()
Iedereen lunchen ? Kan ik weer lekker tegen mezelf praten :crybaby:
haha als je nog een half uurtje blijft… dan ben ik er weer!!!
ben weg nu!!:wub:
blijf nog tot 16 u. Smakelijk !!
Nu ja, neem de trein van 16u15. En morgen dagje verlof genomen. Schijnt tamelijk goed weer te worden hier. En daarna lekker weekend ! :biggrin:
Eet smakelijk allemaal.Ik heb het net op.
Wilde aan afspraak maken voor het consulaat in istanbul,maar daar moest je een pincode voor kopen,gister dus gebeld om die code te kopen,ging op een of andere manier niet…Maar kon ook bij de koc bank in Turkije,maar askim kon niet naar de bank…Dus ff een vriendin gesmst die nu in Turkije op vakantie is en is dus net ff naar de bank geweest,en heeft een pincode gekocht ging erg makkelijk zei,nu morgen bellen om een afspraak te maken:smile:
:slapen: En naar mijn foto komt ook al niemand zoeken. Pfffffffffffff …:crybaby: