Hoe is ie? Voel je je al wat beter? Al in de verboden stad geweest?
Bloemmieeeee
owhhhhh
roannna gaat gewoon mn vriendjes zien!! ladiedeeladiedaa
en idd dansende banaan
bloem strax aan de peking eend!!
verboden stad zoooo mooi
@Roanna
Emo van de lampjes of omdat we jullie vertrekdag tot een nationale feestdag bombarderen
?
ja net van de stad terugggg gaaaffff!!
en idd gezondheid beetje beter!
@Bloem
Zag al op de foto’s dat het er prachtig uitziet allemaal. Wanneer gaan jullie naar de muur? Lijkt me ook machtig mooi om te zien.
we gaan woensdag naar de muur
prive… kost een paar euro’s maar we zijn op vakantie he? dat hele budget gedoe is allemaal nix voor mij; ![]()
**Een hele opluchting dat je je weer wat beter voelt! **
Straks aan de pekingeend, dat MOET je idd gegeten hebben als je daar bent he. Zal best smaken, alles beter dan schaap toch?
Nog meer gepland voor in Peking of nu eerst eens lekker relaxen?
@Bloemmie: Btje beter of gaat beter… Ga je het redden met je pillen, of niet? Ik heb zelfs gekeken of ik op het vliegtuig kon stappen jouw kant op, maar helaad…:S
idd alles beter dan schaap
vrees dat ik net als viva voor de rest van mn leven een schapenvlees trauma heb opgelopen
hahaha
moest zo vaak aan d’r denken, in het turkse restaurant snapten we niet, waarom ze geen schaap lustte, is toch lekker?? hahahaa
Haha
Nou ik wel, maar dan met betere hygische omstandigheden!!!
Weet je, vlees van een schaap is denk niet vies als je het lam eet, heb je een ouder schaap dan wordt het ranzig zegt men.
@ marion, nou ja, morgen lekker elaxed, beetje uitslapen denk ik, hutong bekijken, wassen en onze treintickets regelen
woensdag naar de muur, ming graven etc.
en dan donderdag nog lekker heel de dag… moeten nog wat warme kleding hebben, misschien hier, misschien lhasa
@ beps, liep vandaag rond, wilde je al sms-en… hubs en jij moeten dit echt zien! zo mooi!! leuk huwelijkskado he?
hahahaa
@ marion, dat zal het zijn!
hey bloempje…!! gelukki gte lezen dat het beter gat…verbodenstad top!! gelukkig;) laat de pekingeend smaken…enjoy verder!! (K)
@Bloem: Ik zal vanavond nog even naar die prachtige foto’s kijken van die stoere/knappe binken. Ik zal ze goed in me opnemen en mocht er mij wat bekends voorkomen, zal ik zeker de groeten doen van jou.
Meid, wat heerlijk te lezen, dat het je nu beter gaat en dan je zo geniet. Even zo houden hoor!
@Marion: Van beide, maar het is al over hoor! :lol: Maar vond het echt weer een te gek plaatje. Ik ga daar zeker mijn haar “los gooien”. ![]()
Arm schaap, ik moet er toch ook niet aan denken.
Nou, ik ga ff douchen. Had ik nog niet gedaan. Lekker gepoetst in mijn dolletje. :dag:
@Bloem: Is ook wat we willen he, volgend jaar, zoiets, die kant op zeg maar… dus veel foto’s hubbie laten zien, en enthousiasmeren die hap!!!
:unibrow: heb zooooo’n leuke foto van mezelf!! hahaha
had zo’n lullige parapluutje gekocht tegen de zon…!! hahaha
hij staaaat…nu op mn site!
@ beps, komt goed!! moeten jullie echt doen… mega! zo anders en toch gaaf en vertrouwd.