Beschuit met muisjes, lekker. Jetlag, vreselijk. Heb er regelmatig last van als ik uit de nachtdienst kom. Ooit echt gehad na een vakantie in Canada
Filiz: plannen? Nee niet echt!!! Op zondag na dan! TURKIJE!!! Jij wel??
@Filiz: Vandaag weer naar school??
Plannen voor het weekend, ja is weer vol gepland. Zaterdag boodschappen doen en 's avonds verjaardag van dochter vieren, zondag naar het huis van mn vader om de boel weer een beetje op te knappen voor een open huis op de 29ste. En dan ook nog iets van … koffers pakken :vak02:
@Roanna: Heb even A’doorn gebeld of ze niet een vreselijke k*tklus voor je hadden, kwam goed zeiden ze. Neem je bontmuts, winterjas en handschoenen maar mee:paranoid:
De valse Demente Drieling weer aan de slag!!!
@Toos: Niet meer :crybaby:.
Is al goed… :kus: Sorry. :redface:
Hebben jullie nog vakantieplannen? :biggrin:
Beps, vandaag ben ik de lieve van de drie! :wub:
Roanna: nee nog niet!! Jij???
@toos…ahh ja die koffers…je zou ze bijna vergeten he ![]()
@cyn…ikke ook nog niet echt plannen…vrijdag avond naar een vriendin…zaterdag middag dansen…'s avonds (nog) niks…en zondag voetballen er daarna werken…
dadelijk idd weer naar school…van 12 tot 3…best te doen dus
@viva : nee, geen muisjes. Bij ons geven ze suikerbonen, ook lekker:wub:
suikerbonen…? wat zijn dat…?
Hee DD…over koffers gesproken, krijg bericht van de reisverzekering, alles wordt vergoed…kan ik dus een nieuwe gaan kopen…
@Toos: Nou vanmiddag na het normale werk, werkoverleg dus da’s lekker ff onderuit met een bakkie cappu erbij, dus … komt weer helemaal goed. ![]()
Ja Cynthia, ik heb wel plannen. :vak01:
25 september. :zon: Naar de zon.
suikerbonen?? volgens mij van die amandelen gehuld in je gekleurd jasje, hier maken ze bij de bakker die dingen ook maar dan als baby…in rose en blauw.
Je hebt suikerbonen met amandelen en je hebt er ook gevuld met chocolade. Je vindt ze hier in alle kleurtjes.
@Cyn: Kan echt niet lezen wat je schrijft, even in andere kleur. Vind Beps niet erg hoor voor een keer
Dat mag je hopen dat je lekker onderuit mag met een bakkie:lol:
@Viva: Dat is niet verkeerd een nieuwe koffer. Trouwens je vergeet een D. Het is DDD!!!
@Roanna: Heb wel vakantieplannen. Uhhhhhhhhhh gaan naar iets van turkije en vertrekken de 25ste. Jij toch ook zo rond die datum. Ben het even kwijt:D
@Roanna: Had jij geen afspraak met On*r, de 25ste. Haha ze hebben alleen flexibele tijden:smirk:
:zon02: LET THE SUN SHINE!!! :zon02:
@Toos: Ja, er staat mij iets van bij, dat ik DINSDAG de 25e een date heb met On*r. Hopenlijk komt die wel opdagen, anders sta ik daar mooi voor joker :zon02:op Schiphol.
Oh, dus jullie gaan ook binnenkort? Wist ik nog niet. ![]()
@Bep: Molletje nodig? :kus:
@Viva: Lukt het nog allemaal op je werk? Kom je “gereed” met al die formulieren vandaag, of was je er al mee klaar? ![]()
Weekend plannen,hmmm ff denken hoor.Zaterdagavond bbq dus hoop dat het weer mee gaat zitten zondag nog geen plannen…
Viva,lekker shoppen voor een nieuwe koffer…Heerlijk dat je alles vergoedt krijgt is toch weer een meevaller.