TTT Deel 50!!

Ja kan er mee door zo, toch Linda. Had ze vast even apeldoorn gebeld;).

Mag niet… nog opvallender. :vak02: Krijgt Bep hoofdpijn van en weer aan de molletjes. Kan niet!

Sorry Bep. :kus:

@toos: ja kan er mee door

Oh, wat een goede daad van je Linda. Als vrijwilliger?

@Beps: Als ik je weer zie krijg je van mij een doosje molletjes:biggrin:. Voor alle hoofdpijn die je van ons krijgt. Nog een dag of 11 volhouden:thumbsup::thumbsup:

ja als vrijwilliger, is voor de eerste keer kijken hoe het me bevalt als t goed bevalt ga ik het zeker vaker doen

Knap hoor om dat als vrijwilliger te doen.

Meiden ben moe ga lekker naar bed genieten van laatste nacht ik oude bed spreek jullie morgen weer doen jullie zo t licht uit

Lijkt me ook heel erg leuk maar vooral leerzaam

Oh Toos, van jou is nu ook nog duidelijker te zien. :lol: Ik dacht eerst dat het kwam, omdat ik al een beetje vermoeide ogen heb, van al dat werken en ww-en, maar ik zie het nu HEEL goed.

Hoef je in ieder geval je leesbril niet op

Weltrusten Linda. Slaap lekker deze extra bijzondere nacht. :slapen:

Toos, zullen wij er nu ook maar een eind aan breien? Tis al best laat he?
Moet wel uitgerust op vakantie. Doe jij het :idea: even uit? Loop ik de sloten wel even na. :slight_smile:

Nee hoef ik ook nie, want ik heb al zo’n driedimensionale bril op, dus zie uitstekend nu. :stuck_out_tongue:

Dat is goed Roanna. Laat nog een spaarlampje aan voor de laatkomers. Wens jullie welterusten. O ja Roanna, heb je het al gehoord er is een tsunamiwaarschuwing voor gumbet. Dus lieslaarzen mee

Dat krijg je he als je richting de 60+ gaat:lol:. Hoe is het met de kunstknieen, nepheupen en klepper:confused:

Ik ga naar mn mandje, hub ligt met smart te wachten.:slapen::slapen:
:dag::dag:

Ja heb het gehoord en net ook nog gezien bij Hart van Nederland. :unibrow: Ik heb ze al in de koffer zitten.

Nou meisjes, lekker even weer geflauwekult. Morgen weer serieuze zaken.

Toos en de rest een hele goede nacht en tot morgen maar weer. :dag:

Slaap lekker en tot morgen:kus:
:dag::dag:

Hier is de nachtbraker weer.
Sorry, even niet langs geweest, maar ik heb nu wel lekker vakantie, gisteren (nou ja eergisteren inmiddels) voor het laatst gewerkt. En over 2 dagen zitten we gewoon in het vliegtuig!!! Of zijn we er al, weet het niet, of bijna.
Ik kan niet wachten. Fijn dat jullie zovaak het lijstje voorbij laten komen, hihihi.
Vanmorgen was de crematie van opa, was toch emotioneler dan ik had verwacht, vooral voor Hubs. Hij heeft in zijn vroegere leven, nog met z’n ex, heel veel meegemaakt met die man. Maar het was wel een mooi afscheid.
Verder wat gerommeld in huis, wat boodschapjes. Megaveel muziek op m’n mp-3 en op m’n telefoon gezet. morgen nog wat spulletjes halen, en het huis kuisen (haha, lijk wel een belg). En dan koffer pakken en zaterdag avond…aju paraplu, wegwezen. Meiden droom lekker verder, ik ga ook.
En sorry dat ik even niet op iedereen gereageerd heb, het was weer teveel.
XXX Mar

:idea:
bij jullie nacht, hier ochtend… kwart voor 10 volgens de pc, kwart voor 9 volgens de klok in de gang, me dont know… snap d’r nix meer van
tijdszone’s zomertijd… schiet mij maar lek
lekker ff internetten, in mezelf, alleen, alleen het gezoem van de pc en ventilator…

en wie gaat er morgen op reis…???
crazy en mar en alle anderen daarna: heeeel veel plezier!!
ikke morgen door de gobi. 1800 kilometer rondrijden, waarvan 1790 over niet verharde wegen!! hahaha… had na een uurtje bij de jeepsafari op gran can al zoiets van…? zitten mn organen nog op de juiste plek??

nu een paar uurtjes in mongolie en wat mooooiiii!! verademing!! groen, lieve lachende mensen waarvan er soms een paar engels spreken. cultuur, natuur en traditie… me lovin’ it!!

@ beps, junkmail of gewone mail… geen beps mail? :tear: nee hoor… geintje
@ brenniej, loop je telkens mis, hele fijne b-day binnenkort. zijn de filmpjes van askim al bijna op? nog heeeeel eventjes volhouden meid en dan strax: dikke knuffel en saampjes dingetjes een plekkie geven
@ toos en roanna en cyn, voor jullie nog ietsje langer wachten maar het schiet ookal op!! whahaha… de laatste zonnebrand in de aanbieding ff inslaan.
@ toos, huis al verkocht? geef die vent eens een schop onder zn kont!

@ de rest, luf joe al, maar teruglezen is gewoon niet te doen, duurt te lang, pagina openen, kan maar 1 ding tegelijk en jullie kennen me: doos ongeduld.

vandaag nog in de bewoonde wereld en morgen ochtend 6 dagen on route, dus het zal stilletjes worden vanaf mijn kant… en daarna; verhalen verhalen!! hahaha en hopelijk ook foto’s!! kan ze zelf moeilijk zien, alles foto’s lijken zo donker en hard op al die pc’s maar kan het me amper voorstellen dat ze zo slecht zijn…

zij die gaan werken strax: werk ze!!
owh tis bijna weekend bij jullie he? of niet… geniet er maar lekker van, hopelijk hebben jullie net zulk mooi, zonnig en warm weer als ikke!!
:dag: