TTT Deel 50!!

@Jac: Je kent mn broer he, die is prettig gestoord. Zit in de familie, is erfelijk. Kan het ook niet helpen:crybaby::biggrin:

hahhahaha ik snap nu de uitdrukking het zit in de genen.

Zeg ik ga eventjes verder. Misschien kom ik vanavond of straks nog eventjes langs
Doei!

Fijne avond Jac!!!

Woee nog 1.5 uur!!! Dan heb ik 3 dagen weekend!!! :wub:

@Jac: Fijne avond
Nog vrij tot morgenmiddag, dan 3 avonden werken:tssk:

Ik ga zien dat we nog wat te eten krijgen vandaag, dus tot later:dag::dag:

O ja Beps: Niet terug lezen hoor, is niet goed voor je :biggrin:

verleden jaar augustus ook met B*x geweest, kreeg 3 weken voor vertrek al mijn tickets in de brievenbus.

Zo hoort het ook!!! Maar ja de laatste tijd is OD/BX gewoon niet zo snel! :retard:

ik heb gewoon een E*ticket… uit printen…en klaar!:smiley:

haha dat is nog makkelijker!!! Wat een uitkomst is dat toch!!! Alle touroperators willen daar ook op over gaan!! Nou prima!! :thumbsup:

Ja ik doe het altijd zo…
ik vind het wel makkelijk!..

ticket ligt hier al 3 maanden klaar…

Zo klaar met werken nu aan de oppas.Nu ff eten maken soepie en macaroni…Kids hebben honger…

Handig he die e-tickets heb ik ook altijd.

tot later

meisjes in ga achter de pannen, de plicht roept weer…misschien tot vanavond…

toedels viva

Ja en ben je je tickets kwijt… gewoon een nieuwe uitprinten!!! :nod: Erg handig! :thumbsup:

@ TurkijeLover: succes met oppassen en eetse!!!:slight_smile: ikke ga ook marcaroni eten…lekkkerrr!!!.. Me moeder wilde eerst broodje doner eten,… maaare die krijg ik vanaf volgende week genoeg… ff niet!! hahaha…

@ Viva: kookseeee!!!

@ Cyn: jaa das waar, maar me ticket die raak ik niet kwijt hoor…das me beste vriend!! hahaah

Haha ja de mijne ook… Alleen ik sta mijn “beste” vriend met alle liefde af aan de balie bij Schiphol hoor!!

x

jaa dat dan weer wel!;):wink:

hoe sneller hoe beter!!!

Joeejooeehhooeeeee…CYN we gaan bijnaaaaa!!!
eindelijk onze askimmmetjesss in de armen sluiten!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA We kunnen echt niet meer wachten he!! :lol::zon02:

neeee echt niet meer!!!

heb jij niet dat je gewoon zowat niet kan geloven…dat we BIJNA gaaan!!!.. hahahah…

ik wordt weer drukker en hyperder met de dag…
en ga al zitten bedenken wat ik mee ga nemen!..
en uhhhmmm… krijg gewoon al kriebels hahaha