TTT Deel 50!!

hee ff vraagje!

Ik wil mijn laptop meenemen!.. maar dan kan toch wel gewoon in me handbagage?? of niet? als ik hem in me koffer doe… uhhhmm hoe ze met die dingen smijten,…overleeft die niet denk ik!..hehe

Tuurlijk kan ie bij je handbagage. Geloof niet dat er iemand is die em mee het ruim in doet.

Vriendin vertelde ook dat als J. hoog is ingeschat wat betreft zijn aandoening, er veel meer mogelijkheden zijn…beter hoog ingeschat, dan laag. Er wordt dan veel meer aandacht aan besteed, en er zijn allerlei mogelijkheden bij hoger ingeschatte kinderen. Zij zag het niet zo somber in, zijn hele goede vooruitzichten voor hem. Voor de ouders is het niet leuk om te horen, maar de kinderen die zijn veel beter af. Vooral als de medicatie goed aanslaat en hij ze op tijd in neemt, komt er rust…vooral bij hem. Bij de ouders nog niet hoor, dat vertelde ze wel, maar ook de ouders worden veel beter begeleid. Radboud is trouwens wel een heel goed ziekenhuis voor zowel ouders als kinderen, zij werkt in Leiden.

Okeeeyyy dan doen we dat maar,:D:D

laptap…gewoon mee als handbagage…

Brenniej…hoe voel je je nu…zie je alles al weer wat zonniger in…meis.

Brenniej,laptop gewoon mee met de handbagage,kan je nog een lekker fimpje kijken in het vliegtuig,als je er een dvd player op heb zitten…

@ Viva: jaa het gaat wel beetje bij beetje… Ik wil elke keer weer te snel…weetjewel… maar ik wordt onwijs geremt door iedereen om mee heen…

maar nu toch wel… het dichterbij komt en ik weet dat askim vlgende week in me armen kan sluiten zie ik alles toch weer wat zonniger!:smiley:

@ Brenniej: ik ga hem ook in mn handbagage stoppen.

Tja… geen idee wanneer Toos&Roanna nou ook alweer weggaan ;). Ik vergeet het ook al zo vaak!

@ Marion: ik weet nog niet precies hoe het zit met de extra bagage. Dekens&kussens kan ik daar kopen, zal wel moeten vrees ik. De rest… als t niet met vrachtwagen kan dan maar in December meenemen I guess?

@ Turkijelover: jaaa precies… daarom neem ik hem ook mee… kunnen we savonds lekker filmpjes kijken in bed;) hahaha

haha neeee niet doordenken!!! gewoon normale filmpjes!!

Roanna en Toos gaan de 25ste

@Brenniej: Gelukkig voel je je wat beter, nog even volhouden.
@Chris: Zooi opgeruimd, nu je spullen bij elkaar zoeken zeker
@Viva: Lui dagje, je hebt groot gelijk. Heb ook niet zoveel gedaan vandaag. Lekker in het :zon02:netje gezeten.
@Kaylo: Haha ,Jij weet tenminste wanneer we gaan. Cyn en Brenniej, wanneer gingen jullie ook alweer:D.
Heb de laatste week op bepaalde momenten last van mn geheugen, Roanna heeft er volgens mij ook last van:dope:.

hahhaa toos dat komt vast van de vakantiestress!!! Hahahahaha.
Maar goed als je hier regelmatig komt helpen wij wanneer jullie ook alweer gaan!
euuhhhhh het was de 25ste he??? hahahhahahaa
Lekker hoor heerlijk weer op het strand liggen en met iedereen weer kletsen over van alles en nog wat.
hahahahahhaa

ja Toos : IK weet het wel !

@Brenniej: gewoon als handbaggage meenemen!

Trouwens nog steeds geen tickets:crybaby:. Denk dat B*X slakken heeft gegeten, storing in de ticketprinter, papier op, postduif neergeknalt:thumbsdown:

Ga nu mijn pc afsluiten, lekker 45 minuten naar Gent sporen en om 18u naar de eerste avondles dit jaar. Duurt 3 uur, pfffffffff…

Vanavond denk ik niet meer dat ik nog kom, misschien tot morgen ? :dag:

Kaylo en ik zijn gewoon een beetje jaloers hahaha ook al wil ik misschien volgend jaar naar een ander hotel, maar dat wil niet zeggen dat ik het daar ga missen!!!

tot morgen en succes!!! Kaylo

@Toos: hmm stomme B*X