TTT Deel 50!!

@cyn&toos…thanx…:wink:

@cris…lijkt me idd ook niet makkelijk, maar je komt iig snel weer terug voor 2 weekjes nl :wink:

het is echt erg…iedere keer wanneer ik een andere site moet hebben…toets ik toch ww in…mijn vingers zijn gewoon zo ingesteld/geprogrameerd dat ze iedere keer ww type!!

@ filiz: macht der gewoonte ;). En ww is natuurlijk een hele toffe site !!

hahaha Filiz: veel plezier met winkelen en school ze

Toos,nee oppas centrale is niks,zijn nu gewoon vriendendiensten hoort er ook bij he.

Cris,begint nu echt op de te schieten weet je al of je pa een ritje naar Schotland kan krijgen?

jac: al gewoon terug in nederland ?
Zou je volgend jaar misschien niet meer teruggaan naar AD dan ?
Wij hadden ook als eens zoiets gedacht, maar wij doen het meer voor de waterski en zo. En waar vind je een hotel waar dit all-in is ? En die jongens zijn ondertussen echt wel heel goede vrienden geworden waar we regelmatig contact mee hebben. Dus zal volgend jaar terug AD worden. Nog zooooooooo lang ! :frown:

@kaylo
Lekker vrij dagje gehad en morgen weer, dan kom je vandaag vast wel door met dat mooi vooruitzicht.

@cris
Nog steeds aan het opruimen, heb je nog wat kunnen verkopen? En heeft je vader het ritje Edinburgh nog kunnen krijgen?

@marion
Lekker voor J. dat hij zich nu al rustiger voelt. Als hij zegt dat hij alles veel beter begrijpt, dan komt dat z’n zelfvertrouwen ook vast ten goede.

@toos
Rustige dag voor je zonder nukkige schilder en herriemakende stratenmakers.

@cyn
Collega gelukkig weer terug, heb jij lekker weekend.

@trl
Weer oppassen, je bent vast gek op kinderen.

@viva
Doe je vandaag een beetje rustig, nu niet als een gestoorde het hele huis doorwerken.

@beps
Het werken is nog best vermoeiend hè. Slaap je nu wel weer beter of ben je nog steeds dagelijks om 4 uur wakker. Dinsdag een relaxdagje, laat je maar lekker verwennen hoor.

@roanna
Extra werken vandaag, succes.

@filiz
Gezellig de stad in vanmiddag, is de relatie met je moeder nu weer wat beter?

@marion
Schitterend hoor dat je ons zo op de hoogte houdt van van reis van bloem met het landkaartje en de schitterende foto’s!

@linda
Ging de training goed en weer een sollicitatiegesprek, ik duim voor je.

Vandaag is de laatste werkdag van een collega en vanmiddag is er iets voor haar georganiseerd. Om 17.00 uur moet ik op kantoor zijn, ze willen nog niet verklappen wat het is. Gisteren kwam er nog wel een mailtje dat we een jas mee moeten nemen, omdat het gedeeltelijk buiten is. We wachten het maar af.
Ik vind het wel jammer dat ze weggaat, want het was een hele leuke collega.

@jac
Ben je alweer aan het werk?

@mk…ja met mamz en mij is weer alles oke…het bleek dat een vriendin (naja wat je vriendin noemt) die wat ook in turkije is geweest…3 dagen voordat mamz naar turkije kwam hier is geweest en mn vriend nogal zwart heeft liggen maken…en gezegd dat iki mn ongeluk tegemoet ging enzo iets allemaal…sloeg nergens op…naja dan komt mam al met een ander idee naar turkije…
dat heeft de week dus een beetje verkloot…(sorry voor mn taal gebruik) mam gaat dadelijk weer gewoon met me boeken…en heeft het alweer over haar volgende bezoek aan ons in turkije…dus is helemaal goed…mam haar motte>>als moeder zijnde moet je een lange adem hebben en een kort geheugen :wink:

ik ga naar school…tot vanaaf allemaal xx

Ben ik weer!

@Beps
Ben gek op alles wat met landen en andere culturen te maken heeft. Hubs wordt inmiddels gek hier van alle reisboeken. Lees alles wat los en vast zit :smiley:

@Kaylo
Weer helemaal fris en fruitig dus nu je gisteren lekker uitgeslapen hebt.

@Cris
Succes met het opruimen! Moet toch een keer gebeuren he.
Vriendje achterlaten … moeilijk he … hij moet maar regelmatig voor een weekendje over vliegen.

@Cyn
Heeft de baas een goede vakantie gehad? Mooi uitgerust nu, kan ze er tegenaan als jij weg bent.

@Toos
Lekkere vrije dag vandaag? Mijn schoonouders zijn trouwens onderweg naar Domburg, gaan er even een paar daagjes er tussenuit.

@Roanna
Een langer dagje vandaag, hoef natuurlijk niet te vragen wat je met die exta euro’s gaat doen. Was jij dat die naar Turkije ging binnenkort :wink: ?

@Filiz
Veel plezier in de stad vanmiddag! Gaat het weer wat beter tussen mams en jou?

@MK
Altijd jammer als je afscheid moet nemen van een leuke collega. En ook weer afwachten wat voor iemand er voor in de plaats komt. Wel prettig als dat ook goed klikt toch? Ben benieuwd wat ze bedacht hebben voor het afscheid.

@Viva
Lig je nog lekker in de hemel of toch stiekem aan het poetsen geslagen?

@Filiz
Lekkere vriendin zeg! Trouwens heel mooi gezegd van je moeder, klopt als een bus. Geweldig voor je dat ze al weer praat over een volgend bezoek aan jullie. Dan gaat het vast allemaal goed komen.

@marion
Ze hebben alweer iemand aangenomen, een man deze keer, 38 jaar, ben erg benieuwd of het wat is.

@filiz
Leuk zo’n vriendin die ff lekker komt stoken.
De vakantie van je moeder toch wel een beetje verknald door haar dus.
Gelukkig maar dat ze alweer nw plannen aan het maken is en dat het weer helemaal goed is tussen jullie.

Mk,ja vindt het wel leuk hoor dat oppassen.En het zijn geen lastige kinderen dus dat scheelt ook wel :slywink:

Filiz,gelukkig dat het weer goed gaat tussen je moeder en jouw en dat zal alweer over haar volgende bezoek praat.Wel flauw van die vriendin zeg om dat allemaal te zeggen.Wanneer ga jij er nu definitief heen?

@MK
Ga je de nieuwe collega ook ontmoeten bij het afscheid straks?

Filiz: ben blij dat het weer wat beter gaat tussen jou en mams!! Lekkere vriendin inderdaad!

Marion: ik kan het echt niet vinden hoor!! Die foto is te moeilijk!:paranoid:

Filiz : leuk, zo’n “vriendin”
toos : lekker vrij dagje, zonder schilders en straatwerkers
MK : hopelijk is het een leuke collega. Geniet van het feestje vanavond
cyn : ik vind hem ook niet :frown:
marion : inderdaad een moeilijke

@Cyn&Kaylo
Hulp is al onderweg … het gaat nu om de snelste denk ik!

We weten nog niet of mn paps of iemand anders mijn spullen kan overbrengen… Zondag gaan we bellen naar een vriend van mn paps.

Pffff, de zooi lijkt niet weg te willen.

@ Filiz: gelukkig is je moeps weer bijgedraaid! Tis altijd fijn als je moeps achter je beslissingen staat:D.

@ MK: kun je af en toe nog uitslapen? Je bent toch nog niet aan het werk, of wel? Of ga je alleen maar naar dat afscheidsfeestje? Altijd jammer als een leuke collega het pand verlaat.

Marion: :tssk::crybaby: net weer te laat!!! :finger::delete:

Sorry, Cyn ! Kan ik weer lekker stuntelen om die erop te krijgen :unibrow:
Maar ga eerst lekker lunchen hoor. Tot zo :dag: