@kaylo
Lekker vrij dagje gehad en morgen weer, dan kom je vandaag vast wel door met dat mooi vooruitzicht.
@cris
Nog steeds aan het opruimen, heb je nog wat kunnen verkopen? En heeft je vader het ritje Edinburgh nog kunnen krijgen?
@marion
Lekker voor J. dat hij zich nu al rustiger voelt. Als hij zegt dat hij alles veel beter begrijpt, dan komt dat z’n zelfvertrouwen ook vast ten goede.
@toos
Rustige dag voor je zonder nukkige schilder en herriemakende stratenmakers.
@cyn
Collega gelukkig weer terug, heb jij lekker weekend.
@trl
Weer oppassen, je bent vast gek op kinderen.
@viva
Doe je vandaag een beetje rustig, nu niet als een gestoorde het hele huis doorwerken.
@beps
Het werken is nog best vermoeiend hè. Slaap je nu wel weer beter of ben je nog steeds dagelijks om 4 uur wakker. Dinsdag een relaxdagje, laat je maar lekker verwennen hoor.
@roanna
Extra werken vandaag, succes.
@filiz
Gezellig de stad in vanmiddag, is de relatie met je moeder nu weer wat beter?
@marion
Schitterend hoor dat je ons zo op de hoogte houdt van van reis van bloem met het landkaartje en de schitterende foto’s!
@linda
Ging de training goed en weer een sollicitatiegesprek, ik duim voor je.
Vandaag is de laatste werkdag van een collega en vanmiddag is er iets voor haar georganiseerd. Om 17.00 uur moet ik op kantoor zijn, ze willen nog niet verklappen wat het is. Gisteren kwam er nog wel een mailtje dat we een jas mee moeten nemen, omdat het gedeeltelijk buiten is. We wachten het maar af.
Ik vind het wel jammer dat ze weggaat, want het was een hele leuke collega.