TTT deel ...... 46 !!!!!

@ marion…chloor… klinkt goed, moet lukken dan!

@ trl, ja had ik ookal aangedacht, maar tis niet mijn vuilnisbak he? kan wel weggooien en een nieuwe kopen, maar tis zo’n grote, metalen, dus denk dat zo’n ding wel € 80 kost ofzo…dusss… dan toch maar…

@ cyn, gaat ie nu dan wel weer een beetje beter? lekker in het donker liggen wegdromen over winston?? ahhaaa

@Cyn
Moest dus flink gedweild worden toen de presentatie afgelopen was :wink:
Wat ben je aan de sukkel deze week! Eerst oorpijn, dan weer migraine, is het allemaal weer een beetje gezakt nu?

@Bloem
Tuurlijk gaat dat lukken!

owh ja
vergeet het bijna!

allemaal de groetjes van cris! d’r vriend heeft ze gisteren opgehaald van het vliegveld in estland. ze hebben ook in zee gezwommen, weer is redelijk lekker. ze gaan snel naar rusland samen en heeft er zin in
en dus allemaal de groetjes!!

Ja voel me nu wel weer wat beter!!! Oorpijn is gelukkig over… mijn hoofd gaat ook redelijk!!! Dus kom er wel weer bovenop!!! Ben nu op internet een foon aan het zoeken waar mijn sim-kaart het wel in doet… en dan is alles wel weer goed denk ik!:biggrin:

krijg nu net een smsje van Askim… Hij heeft zijn oproep voor het leger binnen gekregen :drugged: Hij moet in maart al!!! :puke::angry::frowning: Nou ja dan kan ik wel met een rustig gevoel naar Maleisie… en ga ik in september met mijn ouders maar eens richting antalya!!

x

@ cyn… kun je hem dan niet nog ff zien in de winter? zou je bazin dat niet begrijpen??

enneuhm… heb gister je nummer verandert… en die ouwe gewist, dus hij moet het wel doen dan he?

@ Cyn, balen man, maar ja het moet. Misschien kan je je baas idd. vragen of je in januari ofzo nog even een weekje mag gaan??

Bloem, ja ik gebruik nu 2 telefoons!!! Dus hij doet het gewoon hoor!!

En januari+februari kan echt echt echt niet… Dan is het gewoon te druk!! Dus moeten maar even kijken wat de planning wordt!! :disgust:

@Bloem
De groetjes terug van ons als je haar gaat spreken daar.

@Cyn
Minder nieuws dat de oproep binnen is maar van de andere kant, het kan er maar opzitten he, moet toch een keer gebeuren. En idd maar beter dan in maart, kan jij in april ook rustig naar Maleisië. En mss strijkt de bazin wel met de hand over haar hart en mag je toch nog even naar Turkije in de drukke periode, of mss net ervoor.

Bloem,das een hoop geld dan ja,en om er een goedkope plastic ding neer te zetten is dan ook niet zo netjes.

Cyn,balen maar dan heeft hij het maar gehad en in het leger hebben ze ook vrije dagen,dus misschien kan hij in de zomer wel vrij krijgen,zodat jullie samen vakantie kunnen houden.Zie je hem in september dan ook niet ??Of komt hij ook naar Alanya?

ja
als je zou willen zou ik echt alles op alles zetten, charme offensief… kan ze moeilijk weigeren lijkt me
maar goed!

wel goed dat het nu cker is, voor hetzelfde geld had ie nog geen oproep gehad en had ie pas nov 2008 gehoeven… :unibrow: dan had je het nog druk gehad!! hahaha

Goeiemorgen,
Was al even wakker hoor. De stratenmakers he. Ze rijden hier af en aan. Ben van mn privestrand in de achtertuin af, heb nu een breed strand voor de deur.
@Marion: Poets ze
@Jill: Fijne dag
@Cyn: Zou gewoon proberen of je vrij kunt krijgen. Gaat het weer een beetje. Je bent wel aan het kwakkelen.
@Feliz: Lekker vrij vanmiddag

De groetjes terug aan Cris trouwens

Krijg volgende week een nieuwe telefoon, een roze smsng.

@Bloem: Kon na de Samos het lijstje niet vinden vannacht. Ben blij dat jij hem weer opgespoort hebt:thumbsup:

Toos: welk type?? Ik heb nu ook de roze samsung…

@ toos, ja jullie waren lekker bezig zeg… oppffff… heb het allemaal doorgeworsteld maar mistte de lijst wel!!

dussss
nog maar een x

:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi