TTT deel ...... 46 !!!!!

Filiz,in Turkije werd je ook naast wat leuks wakker natuurlijk :slywink:

Bloem,ja dat de zon scheen en het lekker weer was :hihi:grrrr ik wil ook :crybaby:.

@ trl… wat zei je? nou leuk om te horen :unibrow: had hij het nog druk?

Goedemorgen meiden!!!

Bloem,was nog steeds druk ja,laatste weekje dacht tie en dan zou het rustiger worden.

Goedemorgen Jill.Hoe gaat het nu?

Goede morgen allemaal :dag:

@Beps
Tuurlijk doorlezen is allemaal belangrijke informatie :wink:

@Bloem
Ben al een poos wakker hoor! Kind al naar school geholpen en met buuf gekletst.

@TRL
Vreemde planning om Jovink & … door de week te laten komen. Is toch meer iets voor het weekend!

@Filiz
Daar schijnt de zon en hier … zou je al een rothumeur van krijgen. En dan ook nog wakker worden zonder askim naast je.

Mornink Jill!

Marion,we hebben hier een feestweek,dus op het uitgaansplein elke avond een andere band.Gister Amstel live cover band en morgen Hollandse avond,met als verrassing Frans Bauer,is dus geen verrassing mee hahaha

@ jill… nachtbraker!! oefff…

@ marion… en wat zegt de glazenbol? ga je nog sporten??

Nou Goedemorgen in weer een nieuw deel, jeetje wat kunnen jullie lullen. Ga echt niet terug lezen, veel te veel sinds gister 17.00 uur.
Fijne dag allemaal.

@TRL
Och ja het was feestweek bij jullie, helemaal vergeten.

@Bloem
Niet sporten, zegt de glazen bol, hij vindt het nodig dat ik hier binnen eens aan de gang ga.

@ marion, kun je nog wat zien of zat de glazenbol onder het stof? :unibrow:

ik moet ook meteen aan de slag als ik thuis kom. ik ben maar alleen, dus heb niet zoveel afval. moest echt nodig de vuilniszak buiten zetten,. niet omdat die vol was, maar stonk een beetje… dus vanochtend gedaan, maar zaten allemaal mini-maadjes van die mini-vliegjes in de bovenklep van de vuilnisbak…
die moet dus nodig schoon, anders heb ik strax een colonne vliegen in huis, als dat al niet is als ik thuis kom… had zelf bedacht om het ding onder de douche te zetten en schoon te spoelen met water…
slim? of heeft er iemand een ander idee? moet echt goed schoon, want kan echt niet…
vind het zelf zooooo vies! juk! had er een prutje rijst met saus in een soepblik ingegooid, maar is toch gaan broeien ofzo, ik weet niet… juk!!!

Nou bloem ik zou hem niet mee het huis in nemen als er al maden en vliegjes inzitten. Ik zou hem dan gewoon buiten schoonmaken met een tuinslang???

Goedemorgen dames.

Wat aso… zomaar weer in het volgend deel. :dope:

Nouja, hebben we vanavond weer wat te vieren. Ik mag dan wel eerst even gaan bijtanken, want jullie hebben gisteravond bijna alles opgedronken.

Ik ga nu maar eerst de “kattebak” (douchen) verschonen en zie jullie later vast nog wel weer.

Iedereen werkse vandaag of wat dat dan ook en Toos, vergeet je de stratemakers niet een kopje koffie te geven? Als ze er leuk uit zien mogen ze even binenkomen en anders op de straat maar. :lol:

Doeg :dag:

He ja jakkie Bloem. :eek:

Als je de ruimte en de mogelijkheid hebt op je balkon, ff warm water (sopje) erover heen gooien en met een oud lapje de boel schoonvegen en anders in jou geval toch even onder de douche doen en daarna goed kijken of ook alles uit de douche weg is. Even goed water erover laten lopen, ook de vloer en je deksel/bak even uit laten lekken op het balkon en vanavond moet het dan wel weg zijn. Succes ermee!!

ik wou zeggen! de stratenmakers waar ik langs moet elke dag, mogen mij wel wakker komen maken hoor :unibrow: had ze al gemist in de bouwvak!

de vuilnisbak staat binnen! en heb geen tuinslang, vandaar dat de douche me nog de beste optie leek…
met een doekkie ofzo krijg ik dat nooit allemaal schoon en gruwel nu al bij het idee! jak bak jak!

@ roanna, ja zat te denken om eerst water te koken en dat eroverheen te gooien… kan die bak kantelen in de douche dat alles meteen wegspoelt… moet natuurlijk geen restjes in de douche hebben… brbrbrr… zo vies…

owhhhh wat een onderwerp!!

hier regent het trouwens weer pijpestelen!

@Bloem
Zie nog wel wat door de bol hoor, zo erg is het allemaal niet! Maar toch … zo af en toe moet er wel wat gebeuren.
De vuilnisbak … geef hem ff een chloorbadje!

Bloem,de hele bak weggooien en de laatste paar weken met alleen vuilniszakken werken…

Hier is het inmiddels weer droog

Jeetje… 1 dag niet geweest, en weer 1.5 deel vol!! Niet normaal!! Ga ook echt geen 130 pagina’s teruglezen sorry!!

@Beps, welkom terug :wub:

Gisteren bijna de hele dag in het donker gelegen… Giga migraine, dus beetje jammer!!! Maar goed… Ben ook een beetje chago… mijn nieuwe simkaart doet het niet in mijn prachtig geweldig lady-phone van samsung, krijg steeds geen bereik!! En nee er zit geen sim-lock op… Dus heb nu de oerlelijke oude nokia van mijn papa… :finger:

Presentatie-dinsdag: was leuk!! Veel geleerd, maar vooral veel gekwijld naar Winston… Jezus wat is hij lekker!!! :redface: Was wel laat… lag pas om 12 uur in me bedje!!!

Nou meiden ik hop vandaag nog wel langs!!

x