Bloem, het is geen gümbet!! En het is voor 13 dagen en dat kan niet voor mij!!! Want ik kom dan 09/09 thuis… en heb vanaf 05/09 weer de taak de toko te runnen!!
@Linda
:dag::dag:
@Bloem
In die combi ga je echt de show stelen op barstreet volgend jaar :unibrow:![]()
@Cyn
Er komen ook nog wel aanbiedingen tegen de tijd dat jij nog ff extra naar Gümbet kan hoor!
goodmornink!! of naja zeg maar middag ![]()
@viva&kelebek…welkom thuis!!
@iedereen die moet werken…werkze…
@derest…geniet van het weekend…
ik heb bijgelezen…maar aangezien ik net pas wakker ben ook alles alweer vergeten…sorry…![]()
tot laterzz…xx
Doei linda fijne vakantie
@Bloem
Ze hebben trouwens nog een HEEL groot voordeel. Je teennagels zijn goed beschermd ![]()
:kus:Goeiemorgen Fil!!! Hoe is het nou??
Mar, ja over 4 weken mag ik zoiezo weer ff!!! :hihi:
Cyn,hebben ze niet zo’n aanbieding voor korter dan, 5 dagen ofzo ???
Nee marion, ik ben vergeten zijn email en nummer te vragen en we vertrokken om 7 uur s’ morgen toen was hij nog niet in het hotel dus. Ja heb nu spijt dat ik geen briefje onder zijn deur heb geschroven met me gegevens, maarja daar heb ik nu niks aan hihihi.
En ik heb het hotel een email gestuurd dat ik op zoek was naar okan voor foto’s (smoes) maar daar heb ik niks van gehoord dus moet afwachten.
Ken ook niemand in Turkije die het hem kan vragen ofzo dus dan houd het op.
Maar nog 6 weken wachten en dan zit ik daar weer dus nog even geduld hihi
mm nou ik heb maandag examen… dus moet wel thuis blijven :tssk:
@ beps… meegluurdert!! :paranoid:
@ marion, kijk… ik zie echt alleen maar voordelen!!
@ filiz, geen school vandaag?
thanx cyn…
tja het gaat redelijk goed…het leven hier is weer vol aan de gang…dus het went weer…gister met askim gebeld…en ik mis hem super…en hij mij…hij boodt me zelf aan om mijn vlucht te betalen zodat ik in oktober ook nog kan gaan…maja wil niet dat hij dat voor me betaald…dus ik zal zelf eens uitkijken naar een goedkopen vlucht…
tis niet altijd makkelijk…maar dat zal jij ook als geen ander weten ![]()
daarbij ben ik blij dat ik hier mn hart kan luchten…want ik heb geen zin en het heeft geen zin om dat nog bij mn moeder te doen…en dat vind ik erg jammer
nee vandaag lkkr vrij…maandag beginnen we volgens rooster…gewoon 5 dagen ![]()
filiz zoek je alleen een vlucht of ook accomodatie??
bex en tourplan hebben namelijk goedkopen reizen.
@ filiz wel lekker dat je weer volop in de running bent. gewoon veel leuke dingen doen, gaat de tijd vanzelf snel
toch jammer van je moeder, zou toch nog eens een keer rustig met haar erover praten…
@chrissy…ik hoef alleen maar een vlucht
@bloem…ach ik weet waar het op uitdraair…daar heb ik geen zin in…
@Chrissy
dan zit er echt niets anders op dan terug te gaan en ff persoonlijk je nummer te gaan geven. En das zo vervelend nog niet. Hoop dat je een leuke tijd met hem gaat hebben daar.
@Cyn
Telt ook al lekker af toch! Zou zonde zijn om 2x kort achter elkaar te gaan. Als ik in jou plaats zou staan zou ik proberen nog een keer te gaan voordat hij in dienst gaat.
@Filiz
Och meissie toch … vind het zo sneu voor je dat je nu niet meer bij je moeder terecht kan/wil om je hart ff te luchten. Wat zegt je oma ervan trouwens? Met haar had je toch ook een goede band?
@bloem
Er is eigenlijk ook maar 1 nadeel: ze zien er niet uit!
En dan nu over tot aktie, zit me toch een partij te teuten. Had al op weg moeten zijn naar de sportschool. Vriendin zal wel niet denken, waar blijft ze weer.
@marion…tja oma…een te lief mens…ik wil er niet mee belasten…sport ze;)
Filiz, zo jammer dat je er niet over kunt praten met je moeder!! Ik heb dat probleem ook vaak… Mijn moeder wil er soms ook gewoon niet over praten… Nou ja… dan niet!!!
Daarom vind ik dit ook zo’n heerlijk site!!!
Vind jullie allemaal zoooooooo lief :wub:
Mar, ja ik zie het wel!! :tssk:
ik bespreek mn liefdes leven never ever nooit niet met mn ouders!!
@ marion, tja, afritsbroek met teva’s en oud shirt… mooi!! ahhahaa… rok met crocks is misschien nog niet eens zo’n gek idee… lijk ik vast net zo’n boerinnetjes!! :biggrin:
@ marion, sport ze! anders lekker naar buiten, lopen!! ![]()
@ cyn, wat zei je baas over voor mrt nog een x weggaan??