Neem je mooie rode!!! Staat mooi bij de Chineze vlag!!! Hihi en ook Turkije kan je daar mooi mee rondlopen dan!!!
Zo ben ik verslaafd aan teenslippers van Converse… Gewoon bij de sportwinkel… en die zitten toch lekker!!! :wub:
Neem je mooie rode!!! Staat mooi bij de Chineze vlag!!! Hihi en ook Turkije kan je daar mooi mee rondlopen dan!!!
Zo ben ik verslaafd aan teenslippers van Converse… Gewoon bij de sportwinkel… en die zitten toch lekker!!! :wub:
http://www.phoneyworld.com/handsets/features/nokia_1600.jpg
Deze heb ik nu!
helemaal hip
ik ben blij met de mijne hoor!
batterij was eerst zo snel leeg, zegt mn pa, zet je hem wel eens uit…
ikke: … :paranoid:… :paranoid: … UITZETTEN!!! :eek: hahahaa
maar goed, nachtje gedaan en jahoor… hij gaat weer als een tierelier!! ![]()
De mijne staat ook nooit uit!!!
@viva: alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag
@diamond: jullie ook alvast heel veel plezier
@ cyn… nee, gebruik de mijne als klok, wekker en tja… moet toch bereikbaar zijn??! hahaha… uitzetten!! as if!
Ik zet de mijne ook nooit uit,alleen als ik het vliegtuig in moet :biggrin:
Leuke foon hoor cyn,lekker simpel.Ik heb de LG,met camera en mp3 maar moet zeggen dat ik het maar weinig gebruik.
nou ja, tis wel handig dat ik muziekjes kan luisteren op mn phoon, maar dan is de batterij weer zo snel leeg, maar goed
ikke zet em ook alleen uit in het vliegveld en dan ben ik vervolgens nog eens een kwartier bezig om em weer aan te krijgen… stom ding!
**Ikke geen zin meer! Vannacht helemaal niet lekker geslapen
Toen ik ein-de-lijk sliep begon m’ n telefoon te piepen. Sms van een vriend: ik zit lekker aan de rose, waar ben je? Grrrrrrrrr **
Wat is het trouwens ineens mooi weer :zon: Lekker zeg!! Je zult vanmiddag maar vrij zijn ![]()
Ik zet me telefoon ook nooit uit alleen in het vliegtuig en in de bios gaat hij op stil, dadelijk mis ik nog iets kan toch niet hahahaha
LINDA: HEEL VEEL PLEZIER OP KRETA!!!
welk plaatsje ging je ook alweer???
Enne mijn tickets zijn binnen!!! Jippie!!! Beter als de vorige keer kreeg ik ze 2 dagen voor vertrek en dat vind ik niks.
Maar goed ik ga ze zo ophalen.
@jac: satlis/stalida
en… gunstige vliegtijden?
mijn vliegtijden ja wat moet ik daar van zeggen.
Vertrek richting bodrum: 18.25
Vertrek richting schiphol: 23.58
Groetjes Jac
@linda
Nu naar het home adres gestuurd.
Jac, die tijden heb ik ook :mad:
Zo net even een lastminute turkije geboekt voor klanten… Echt super goedkoop!! Zou bijna zelf gaan!!!
x
@Chrissy
Wow gaat spannend worden dan in oktober! Hebben jullie geen contact meer gehad met elkaar nadat je terug was in Nederland?
Turkse vriend? Nee, ik ben getrouwd met een hollandse man en samen hebben we een zoontje. Ben gewoon gek op het land en de mensen.
@Linda
Vond 14 kilo ook al zo weinig. Hubs is net zo erg, of mss wel erger nog dan ik.
En nog maar een keertje: veel plezier op Kreta!
@Cyn
Wat is je mams weer lief geweest.
@Baris
Nou … hij mag er zijn hoor!
@Bloem
Ja leuk rode crocks! Passen ook nog leuk onder je rok van vorig jaar, daar moesten toch rode schoenen onder :p?
@TRL&Dia
Lekker vanmiddag vrij. Wat hebben jullie het getroffen met het weer zeg :zon02:
mk: overgekomen, thanx!
@ marion, daar zeg je me wat!! dat zou ff helemaal hip staan!! woowwiiiee ga ze meteen in china aanschaffen!!
@ cyn, waarom doe je dat dan niet??
@ linda, veel plezier
ikke eten
zwaai
ga nu echt weg doei tot over 15 dagen