TTT deel ...... 46 !!!!!

@jill: houd er niet van om op het laatst nog van alles te moeten/willen doen

@brenniej: ja zeker van mag t morgen zijn hoor moeten om 13.20 inchecken dat wachten tot je naar vliegveld gaat vind ik altijd zo erg

@ rien, lastig he>? dat wachten… zit je daar, besteld en niet afgehaald… klaar voor vertrek met een steen in je maag!!
maar goed, je kunt terugkijken op een ON-VER-GE-TE-LIJK mooie tijd, en je zal cker terugkomen, ben ik van overtuigd!!..

en if you dont mind me for asking… ben je nu weer terug bij je vriend? welke was het nou? S. of K.?? igg… je snapt me denk ik wel… :wink:

Ikke pak eingelijk altijd me koffer in, vlak voor dat ik wegga…
als die ingepakt is, MOET IK GELIJK WEG!
anders ben ik niet meer te houden! hahaa…

paar dagen voordat ik wegga…zullen me ouders, vrienden, collega;s en iedereen die mar bij me in de buurt komt! en vooral niet te vergeten jullie helemaa lgek van me worden,… ik wordt er altijd zo hyper van!!! hahaha… helemaal Brrrr kriebels, gevoel van blijdschap wordt steeds heftiger…!! brrrrr als ik er aan denk… krijg ik het helemaaal…WHAAAAAAA!!! ik wil NU!!!

@Bren ik ga alle antwoorden bundelen vanaf nu anders zijn mijn berichtjes te kort.

@ brenniej, ken het ook hoor!! ikke pak het liefste ook als laatste, anders vergeet ik mn tandenborstel, kam, pyjama weer enzo…
ikke maak mezelf alleen altijd een beetje ziek… een week of 2 vantevoren, krijg ik kriebels, spanning, af en toe koorts aanvallen, dan zitten mn darmen echt in een knoop en een week van tevoren: diarree… off course… ben echt een stuiterbal paar dagen vantevoren… :eek:

@ Bloem: zoo hier nog 1…
dan ben je echt alleen maar met 1 ding bezig,… Zooo raar gevoel… je bijna…Maar nog net niet!!! en daar wordt je gek van!! haha…

Vorige keer kwam in turkije…Hmmm dit vergeten, jaa ook me tandenborster vergeten…en nog wat dingetjes…gewoon door de stressssssss!!! whahaha…

Askim zei vandaag ook op het filmpje… Ga je vast al dingen klaar leggen! voordat je de helft weer vergeet!:wink:

ook toen ik weer in NL kwam, heb ik een paar dingen vergeten,… truitjes, me bikini, een broek!.. en nog meer dingetjes!

Hmmm genoeg redenen om terug te gaan toch!;););):wink:

no matter what happend!..:smiley:

@brenniej: heb voor me mezelf een checkliste gaamkt met wat ik elk jaar mee wil nemen, als ik dan iets in de koffer doe vink ik t af

Hehe nou was weer even terug bij S. maar nu niet meer. Wij hebben echt een haat-liefdes verhouding… Nou ja ‘haat’ geen haat maar nou ja lastige kerel is dat…
Maar ik heb het opgegeven… hij zoekt het maar uit!!

@ Linda: oohh echt!,… ja tis wel handig!!.. Ikke gooi gewoon alles erin!.. hahaha…

Koffers pakken tja elke keer opnieuw weer een probleem.
Ik heb altijd teveel bij,ik deze keer proberen het goed te doen.

Ikke kijk altijd daar wel wat ik nou uiteindelijk heb meegenomen hahaha!!!

Meestal gaat de helft aan kleding weer ongedragen de kast in

trouwens ze zijn weer lekker bezig op dat forum…:S

Beetje jammer wel wt er allemaal gezegt wordt, toch…was neit echt helemaal de bedoeling denk ik!

Denk dat t t beste is om er niet op te reageren

Ja precies…

Nou Bren ik reageer er wel op omdat ik degene ben die het meeste met die persoon gepraat heeft en ik voel me wel aangevallen.
Sorry ik kan het niet over me heen laten gaan.