TTT deel ...... 46 !!!!!

@kelebek: wss spreek ik je niet meer voor ik op vakanties ga, dus bij deze een goede terugreis

@mk: wi; je het eens proberen te sturen naar mijn hotmail adres (zelfde als ie van msn) denk dat t daar beter gaat

oeffff ya!! wat is ie :drool:

had al zo’n trek!!

@ Baris Akarsu : Hmmmzzzz… dat is nog is een lekker ding zegggg!!!

Hij heeft toch een ongeluk gehad??

ja daarom staat ie hier ook!!

jaaa ok… ff voor de zekerheid:)

zo iets mafs… was aan het koken en de bel ging… tnt, een pakketje… dus ikke… voor mij?? huh… dus ik zeg: kom maar boven, en ik bus die vent binnen…
ikke wachten en wachten… al wat ik zie, geen tnt pakketjes man… nou ja, zal wel, toch?

vraag me nou af, als er een pakketje wel voor mij was… wat heeft ie er dan meegedaan, en als het niet voor mij was, dan wilde hij gewoon de flat in ofzo… ik weet niet
nou ja, beetje vreemd

owh en mn internist belde net nog… hij is volgende week op vakantie en hij belde om me een fijne reis toe te wensen!! hahahaha… nou jaaaa!! lieffff :wub:

Ikke ga dalijk is langs vriendinnetje… kijken hoe het staat met de film " Brenda’s Life in NL!:wink:

@ Bloem: hmmm denk dan toch dat het iemand is die naar binnen wilde ofzo… Hmmzz naja zal dan wel!

en lieve internist heb jij!!!:smiley:

ja idd, erg lieve man
en vond het al zo raar, om half 7 een tnt pakjesbezorger…?? nou jaaaaa

Ja een ongeluk op zn verjaardag nog wel! Hij is 28 jaar geworden. Ik weet niet precies of hij nou naar zijn verjaardagsfeestje ging of er net vandaan kwam. Hij zat met 3 vrienden in een auto, die waren op slag dood. Baris stierf een paar dagen later.

Ahhh ik krijg allemaal lieve smsjes van mn Turkse vrienden, erg moeilijk drooghouden deze laatste paar uurtjes thuis!!!
Naar NL gaan is niet zo erg, maar Istanbul achterlaten is wel erg moeilijk!! Snif!!!

@kelebek: hoelaat vlieg je morgen?

Iedereen smakelijk of heeft het gesmaakt?

@Bloem is inderdaad raar,ik denk ook eerder dat die gewoon binnen wilde en een smoes heef verzonnen.

@Kelebek heb je nog van je ‘oud’ collega`s afscheid kunnen nemen?
En heb je nog tijd gehad voor je cadeaux te halen?

@Linda ben je al helemaal ingepakt?

@jill: volgens mij zo goed als alles ingepakt, hangen nog twee dingen buiten te drogen die ik verder mee wil nemen, maar verder alles klaar, alleen nu beetje laatst vad schoonmaak

Ik vlieg vannacht om 4.50u.
Nee ben niet meer langs mn oud collega’s kunnen gaan, maar maakt op zich ook niet uit, had al afscheid genomen en zou anders toch onaangekondigd langskomen. Ook kadoo kopen is niet meer gelukt… maar goed past ook niet meer in mn koffer, die moet echt niet meer open voor ik in NL kom… BOMVOL. AJ hoop dat ik geen/al te veel overgewicht heb… :S

@kelebek: alvast goede vlucht dan

@Linda lekker als je dan de laatste uurtjes nog een beetje ontspannen kunt doorbrengen.

@Kelebek,dan kun je niet anders dan heeeel snel terug te gaan om alsnog dat cadeautje te kopen haha elk excuus is goed toch?

@ Linda: Zoooo bijna klaar voor Holidayyyyyyyyyyy!!:smiley:

Heee Jill , ben je er ook weer!;):wink: