TTT deel 45

Brenniej… werkse weer. Rustige wacht en nacht. :wink:

Jullie gaan zoooo snel!..
ikke kan het echt even inet meer bijhouden!

vanaf morgen ben ik ook weer van de partij!:D:D

Fijne avond girls!:slight_smile:

Ennnneee LOVE uuuu ALLL… Ik vind dit forum super, toen ik met mijn probleem zat, en nog wel is zit, heb ik zoveel aan jullie gehad!! kan hier altijd me ei kwijt, positief of negatief,…wat er ook is,! ik kan het zeggen!

Ik vind dit een super gezellig warm forum…met hele lieve mensen!:smiley:
zo dat moest er even uit!

Slaap lekker allemaal straks, ik ga wel weer werken!:wink:

@ rien, wohhhh heerlijk he istanbul!! heb echt genoten van je verhalen… klonk echt altijd als 1 groot feest

hebbie mn pb gelezen??

@ crazy, lijkt me wel wat, alleen maar nachtdiensten, mits toegang tot internet en een flinke toeslag :wink:

@ toos, goed nieuws, duim duim…er hoeft maar 1 iemand het te kopen, duim duim

@ brenniej luf joe tooooo
en crock ze!! doe rustig aan :dag:

@ roanna, nog ff en jij hebt ook weer een mijlpijl bereikt… nog een beetje doorposten en jullie zitten allemaal binnen no time aan de 10.000!! ahahhaa

dan heb ikke er wel 25.000 maar goed :wink: ben benieuwd of ik nog bovenaan sta als ik terug kom!

:kus: :kus: :kus:

is iedereen ineens weer weg… zit ik hier een beetje viva style te wauwelen!

@Toos: Ik duim ook voor je natuurlijk en als het verkocht wordt, trakteer ik op een lekker bakkie op de markt.

@ brenniej, share the love!!

wat zijn we toch ook een zoetsappige bende allemaal bij mekaar he?
of is het de baklava?! :wink:

@Kelebek welkom leuk dat je er weer bent!

Sorry effe op MSN met de autoverhuurder uit Turkije,even de laatste dingen afgesproken.

@ toos, hopelijk wordt het nu wel verkocht voor de vakantie… poging 2 en zo niet, ga je gewoon weer op vakantie… 3x is scheepsrecht he?

@ jill… lekker rondcrossen in alanya… hoe zit dat? mag/ kan je scootmobiel mee in het vliegtuig?

@Bren werk ze!!! lekker laatste nacht

Ja, ja Jill… :wink: Zeggen ze allemaal.

Nee bloem neem de gewone rolstoel mee,als er iets aan de accu van de scootmobiel komt en hij doet het niet meer dan kan ik geen kant meer op.
En het zou ook niet zo handig zijn met die stoepen daar en op de weg is levensgevaarlijk

Truste Crazy

@Kelebek
En eindelijk reageert ze dan!
Deze stage zit er bijna op en de volgende Istanbul-stage al weer in de planning. Goed netwerken daar dan heb je zo een leuke baan te pakken.

@Toos
Zou het dan eindelijk gaan lukken met de verkoop van het huis?

Daar hou ik je aan!!!

Haha Roanna,nee ik wil niet het risico lopen dat we daar aan het vliegveld staan en die vent ons vergeten is maar hij wist alles nog dus hij pikt ons op gaat sneller dan met de transferbus.

@Brenniej
:kus:

@Bloem
Inderdaad, wat zijn we toch een klef zootje hier.

@Marion: Hoop het echt, klonk echt serieus. Gaat om een man alleen die graag in die wijk wil wonen. Er staat er nog een te koop paar huizen verder daar was hij al wezen kijken maar vond het te duur. Makelaar heeft hem meegenomen naar ons huis. Hij heeft buiten wat rondgekeken en was eigenlijk verliefd op het uitzicht. EN een man kijkt toch anders naar zo’n huis dan een vrouw