TTT deel 45

@ toos… voel me diep gekwetst!! :crybaby: ik ben gewoon uniek! :smiley:

ocharme!!!

@ jill… waar HEB je het over??

je zit er nog 30.000 naast…

haha volgens mij klopt er dus niks van

Gewoon doorgaan Jill, dan komen die 4000 posts vanzelf…
Brenniej, werk ze vannacht! Nog 1 nacht toch en dan ben je er weer ff vanaf. Ik ben al gesloopt als ik een paar avonddiensten achter elkaar heb, tot 23 uur dus. Wij draaien geen nachtdienst, daar is echt een aparte nachtdienst voor. Die mensen doen dus niet anders dan 's nachts werken. Ik heb er echt bewondering voor. Geloof niet dat ik dat zou kunnen!
Slaap lekker allemaal, ik ga zo mijn bedje opzoeken, wekker gaat om 06.15 uur pffff!!

Kreeg vandaag een telefoontje van de makelaar. Volgende week eindelijk weer een bezichtiging. Was weer even geleden. Zou iemand zijn die echt serieus is. Dus duimen maandag.

@Crazy slaap lekker en werk ze morgen!

Hallo mensen!
Hoe is het met jullie?
Ik ga helaas vrijdag alweer terug naar NL :frowning: Snif!
Wel leuk om iedereen weer te zien, maar daarna wil ik meteen weer terug naar hier!!!
Hihi en nu komen een paar Turkse vrienden me in NL opzoeken :stuck_out_tongue: Al 2 hebben hun ticket geboekt! :D:D

Alleen maar nachtdienst, ben je net zo’n mol. Moet er niet aan denken

spannend Toos, hoop dat het dit keer gaat lukken. Je kan er maar weer vanaf zijn hé?!

Owwwwwww lekker. Wie nog?

Ja Bloem ze hebben er zeker nog zin in. Ze had nu weer allerlei vragen over het meenemen van die nepshirtjes enz. Ik haar dus het een en ander proberen uit te leggen.

Jemig wat praten jullie snel! Ik typ berichtje en hoppa 3 berichtjes van jullie erbij… :expressionless:

@Crazy: Slaap lekker en werk ze morgen
@Jill: Last van de wijn??? Je bent aardig de weg kwijt volgens mij.

hey Kelebek, wat leuk dat je weer eens ff hier bent. Maar wat niet zo leuk dat je tijd in Istanbul er alweer opzit! Jeetje, wat is dat snel gegaan zeg.
Veel succes alvast met het wennen hier en ik weet zeker dat je snel weer terug zal gaan naar die geweldig mooie stad daar!

Oh ik zit ook zowat aan de 4000 berichten

Hoi Kelebek. Ja, er is een tiet van kommen en een tiet van goan.

Maar wel fijn te lezen, dat je het zo naar je zin hebt.

@Crazy: Zou wel mooi zijn, zou ongeveer een jaar later zijn dan ons eigen huis

@Kelebek: Is wel snel gegaan hoor. Zal wel weer wennen worden

@ Crazymar: Ja tijd ging veels te snel! Maar heb er super van genoten!! Ben van plan om volgend jaar mijn afstudeerstage hier ook weer te gaan doen en daarna hier te blijven. Heb errug goede contacten hier, dus denk dat ik hier een betere baan kan vinden zelfs dan in NL!

@Brenniej: Rustig laatste nachtje. Crock ze vannacht