TTT deel 45

@diamond: jij ook weltrusten we spreken elkaar morgen vast nog wel even

truste…

doe mij nog maar een glaasje… beetje dorst van die zoete baklava…

**Doen we zeker! **

Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ik bepaalde balkons wel erg dicht op zitten.

Slaap lekker DIA!!!

Hebben ook al een paar keer vertraging gehad met Mart*nair, meestal door technische problemen

zo glas is leeg rose erg lekker

nou ik zou zeggen: hosgeldiniz maar weer he? :wink:

Wij hebben tot nu toe altijd geluk gehad en eigenlijk nog nooit vertraging gehad de laatste 3 jaar.

@Dia: :slapen::slapen: lekker

hahahaha als iemand dit leest en niet de clue heeft meegekregen, die denkt dan echt… wat zijn dat voor turkije-fans :smiley:

zie je het voor je?

@Linda gaat lekker met jou,alweer leeg?

@jill: nu al weer leeg ja, had dit merk voor de eerste keer maar smaakt erg goed, die van de a**i

@Bloem dan moeten ze zich maar de moeite doen om meer dan een pagina te lezen.

kleine glaasjes he? die zijn zo leeg :wink:

@ jill :smiley: hahaha… ja okey, maar niet iedereen kan door al die pagina;'s spitten enzo… maar goed, doet er niet toe

we ontwikkelen hier ons eigen taaltje
rondcrocken
de ‘hond’ uitlaten
proosten op onze eigen manier

Vroeger dronk ik altijd rose,en het lekkerste vind ik rood maar sinds een tijdje krijg ik daar hoofdpijn van.
Dus tegenwoordig zit ik aan de witte

@Bloem ja nu je het zo op een rijtje zet kan ik me voorstellen dat ze ons maar ‘raar’ vinden

ik ga er ook vandoor, ben moe, morgenvroeg naar zonnestudio, daarna broodjes halen voor in vliegtuig doorfietsen naar pa en ma dan naar huis en nakijken of alles in koffer zit en laatste dingen hier schoonmaken

Zitten we alweer aan de 700