@Bloem
Ja we staan er stralend op vandaag. Jij een beetje meer dan ik.
@Filiz
Truste … sweet dreams!
@Dia
Dat zijn nog eens luxe tijden!
En ik was nog wel zo blij met 13.20 heen en 19.00 terug ![]()
@Bloem
Ja we staan er stralend op vandaag. Jij een beetje meer dan ik.
@Filiz
Truste … sweet dreams!
@Dia
Dat zijn nog eens luxe tijden!
En ik was nog wel zo blij met 13.20 heen en 19.00 terug ![]()
Lekker idee meiden, nog 1.5 week.
Misschien zien jullie elkaar daar nog
@Jill: in oktober zitten we in Grand Zaman Garden, ken je vast wel, dat nieuwe hotel met al dat blauw
ikke vrijdag om 15.20 heen, over twee weken land ik hier weer om 14.35 uur
heb net weer iets ontdekt waardoor ik nog sneller kan forummen!! hahaha… beter, je kunt ook aangeven naar welke pagina je wilt… doe dan gewoon pagina 67 vast, en dan gaat ie daar vanzelf naartoe, ipv vernieuwen van pagina 66 en dan zelf 1 pagina verder klikken!!
zo ontdek ik telkens weer wat nieuws… en dat zelfs na 2 jr en 10.000 posts!! gewoonte dieren ook he?
Zouden we elkaar nog net kunnen zien
@ linda, ik vertrek vanaf schiphol
@Dia jaaaa heel mooi en ideale ligging,we hebben vorig jaar een rondleiding gehad
Zo en nu ga ik eens kijken hoe zaken er bij de awards voor staan :frown:
Zijn inderdaad luxe tijden hoor. Mn broer zou gister om 16.00 vertrekken met marnar, 2 uur vertraging, werd uiteindelijk 18.00 en *rke. Waren pas om 1.30 in ADR
weet niet eens hoe lang we vantevoren moeten inchecken… en mn 1e overstapp… best een beetje spannend!
@bloem: wie weet wat wij volgend jaar moeten nog niets bekend over toekomst vliegveld hier
@bloem: inchecken binnen europa 2 uur van te voren, de rest drie uur van te voren
**@Jill: vind het ook een fijn hotel, ideale ligging ook! **
**@Bloem: logisch, zou het ook heeeel spannend vinden! **
@ toos, wij hadden op gran can met trans nooit vertraging en de MP ALKTIJD!! die kwam via mexico en amsterdam naar LP… hihi altijd 2 tot 5 (zelfs 2x 12 uur vertraging) en dan ben je al uitgecheckt en sta je daar op zon klote vliegveld…
@ diamond… vlieg je ook vanaf schiphol dan? ik dacht vanaf enschede…
Nou kga toch maar slapen, anders weet ik wel weer hoe ik morgen ben als ik er weer uit moet :disgust:
**Slaap lekker allemaal lieve meisjes **
@diamond: ligt dat hotel in alanya aan strand en in centrum?
@Bloem: ja ook Schiphol