@Linda: Hem dus niet gezien? Jeetjeeeeeeee
Oh jee al 2-1 voor Zwitserland. :crybaby:
@Crazymar: Jij ook beterschap ermee hoor. Gelukkig valt het achteraf nog mee.
@Linda: Hem dus niet gezien? Jeetjeeeeeeee
Oh jee al 2-1 voor Zwitserland. :crybaby:
@Crazymar: Jij ook beterschap ermee hoor. Gelukkig valt het achteraf nog mee.
@bloem: weer lekker kort koppie gekregen, heerlijk zo vlak voor de vakantie, zweet t ook niet zo, vandaag en aquajoggen en hardgelopen pff wel weer genoeg gedaan vandaag
Ze zitten gewoon te wachten op een reactie en dan kunnen ze er weer met z`n allen opvliegen.
Gisteren was Turist hier ook nieuw en ik kan niet anders zeggen dat wij haar meer dan welkom hebben geheten.
@Besmile: O ja, jij zit op de MTRO he? Ja, dan heb je deze reizen als stage. Heerlijk lijkt me dat.
@Jill: Oh gelukkig dan maar. Ff lekker een borreltje zo en hupsakee, je kan er weer tegen. ![]()
pffff
wat een bericht zeg… moeilijk ook, quoten!
nogmaals, vraag me af hoe welkom ik zou zijn geweest als ik lid was geworden van seni en een topic had overgenomen/ begonnen met hoe geweldig een ander land/ forum wel niet is!?
ja toch
maar nogmaals
laaa maaa waaien
laaa maaa waaien
…
@ jill yep. 21 september ben ik klaar met mijn 4 jarige mtro reizen en toeritische info opleiding. In februari ga ik beginnen met een 3 jarige hbo vervolg opleiding.
@ roanna yep. Een soort leer/ lui studiereizen.
Dan kun je straks na je studie alle kanten op!!Goed hoor
Och Jill, ik reageer daar al helemaal niet op. Geen behoefte aan, maarja ik lees het toch wel. :wasted:
Bloemmmmmmmmmmmmie totally agree with you
@ jill yep bijv. inkoop afdeling en dergelijke van reisorganisaties, hotelmanagement, luchtvaartmaatschappijen etc etc.
@Linda: Makkelijk he kort koppie, zeker in de zomer
@Jill: Je hebt gewoon gelijk, maar zit met kromme tenen te lezen.
@Bloem: Nee hoef niet aan te crocken vandaag. Is trouwens wel leuk zo’n afscheidsreceptie
@Toos: Nog even een Samosje dan? :biggrin:
@ besmile, wat ga je van sept tot feb doen dan?
@toos: ja echt ideaal, dan zweet t ook niet zo de komende weken, heb je gehoord dat er voor griekenland en kreta weer ene hittegolf voorspeld is voor volgende week
@ toos, dan ben je wel druk geweest vandaag, ondanks dat je niet hoefde te crocken, !!
@ toos, tis meer een borrel… of te wel een half uurtje een drankje met ons team…
owhhh misschien krijg ik dan nog wel een afscheidskadootje ofzo?? :biggrin:
of is dat weer te veel willen? ![]()
@Roanna: Dacht dat je het nooit zou vragen, lekker samos. Neemer zelf ook 1
@Bloem: Viva dr werkbij was er weer. Het een en ander in huis gedaan, zomaar wat aangerommeld en… in het :zon02:netje gezeten
Mini afscheidsreceptie
ikke ben er ook nog eventjes!!!
ben z blij als ik weer uit de nacht ben, dan weet ik tenminste waar het allemaal over gaat!!!..![]()
Ikkke moet zooveeeeeeeeeeeeel bijlezen, heb ik braaf gedaan en dan nu…ben ik alles al weer vergeten! haha