TTT deel 45

Zo zeg is het nog niet Bloem,een beetje keelpijn en een brandererige neus je kent dat wel.

Kom op Marion je houd het wel spannend!!

@ jill… nou doe maar een extra sjaal om dan! en een grogje erin :wink: kan nooit kwaad!

Ja je hebt gelijk want vliegen met een verkoudheid is geen pretje.

Zo het gaat weer snel hier. Druk bezig vakantie aan het boeken voor mijn ouders naar Egypte voor het voorjaar. (Goh mits zit ik wel weer eens in Istanbul of Barcelona met mijn nieuwe studie).

Laatste paar dagen druk bezig om mijn stageverslag voor 21 september af te hebben. Gelukkig ligt ik een beetje op schema.

Zo bloem en marion beide weer een mijlpaal behaald. Bravo

de rest nog een fijne avond.

beetje voor beetje gaat het voor iedereen in het vakantielijst het opschieten;)

Goedenavond meisjes.

Ben ik ook wer eens. Net ff weer op dat subforum zitten lezen en ja hoor weer commentaar. Dan denk ik bij me eigen, wat doe je hier dan, als je denkt dat je hier niet welkom bent? Kan ik me zo over opwinden he :finger: en dat is helemaal nie goe voor me. :puke:

Verder alles goed hier?

Heerlijk vooruitzicht Besmile!!!

Succes met je stage verslag!!

@Roanna ik heb me er ook al aan geergerd maar reageer er niet meer op dan stoppen ze er vanzelf wel mee.

Ach Jill toch. Niet ziek worden hoor! :kus:

@Besmile: Nu, dat zijn nog weer eens leuke vooruitzichten. Succes ermee.

@Roanna is maar een verkoudheid hoor gaat vanzelf wel over alleen vlieg ik dan niet zo graag dat kan zo zeer doen.

Thx jill, mijn laatste 4 weken… Yeaaah.

Kom deze keer even aanwippen en niet aancrocken.
@Jill: Neem hoge dosering vitamine C en echineaforce, helpt echt
@marion: Zit je al aan de 5000
@Linda: jog ze. Nog 2 daagjes
@Mar: Goed weggekomen naar zo’n uitglijder. Heb ongeveer hetzelfde gehad vorig jaar, hield er een gekneusde enkel aan over en peesletsel
@Brenniej: Nog 1 nachtje doorcrocken

weer getraind vanavond, daarna gegeten en net extra lang gedoucht, heerlijk, joggingbroek aan

Ga je een andere studie doen?

@jill: dat lekkere ding was er niet, heeft de weg nog niet weer gevonden na de vakantie

@ roanna, zal me er ook weer eens tussenwerpen… maar ikke reageer niet meer… allicht waait het over.
kan me er niet meer druk om maken… wij weten wel beter en als zij het daar zo leuk vinden… leuk toch voor hen!

Ik moet me inhouden om niet te reageren op het subforum. Maar erger me er ook ontzettend aan

@ linda, owh das jammer… hoe was de kapper en ging het aquajoggen? je zal wel moe zijn!

@ toos, hoefde je vandaag niet te crocken?? luxe!! :wink:
@ jill, nee vliegen met verkoudheid is killing! ach!

@ roanna jajaj. Mijn mijn nieuwe opleiding gaat men ook weer studiereizen maken. In het 1e jaar een week / weekend Barcelona of Istanbul en in het 2e jaar Wintersport + 6 maanden buitenlandse of binnenlandse stage. Hopelijk lukt het nu wel op in Turkije of een andere verre land stage te lopen.:slight_smile: