Welja goeie training voor de 4daagse. Is niks voor jou he, krijg je bulten op rare plaatsen van
ja de puzzelstukjes vallen allemaal een beetje op zn plaats
denk ook dat het EIN-DE-LIJK doordrong toen ik vertelde van de rest van de plannen van 2008… hihih… in 1 adem door, hahaha
nee is voor mij ook goed gevoel dat zij ook weten waar ze aantoe zijn
tis alleen rottig om haar een beetje verdrietig en emotioneel te zien zijn (nu al!!) terwijl ik dat dus helemaal niet zo heb…
ik hou echt zielsveel van mn mammie en we hebben echt geen slechte band ofzo, maar ze is echt mn mammie en niet zozeer een vriendin ofzo… vrees dat ik een bepaalde vriendin veeeeel meer ga missen…
ben ik nu een slechte dochter??
Of jij om naar zeeland te crossen Roanna
@Bloem: Nee hoor denk het niet, je hebt je eigen leven met je eigen vrienden. En soms heb je daar een andere band mee dan met je moeder
ja spreek bepaalde mensen vaker en intensiever dan mn mamsie, gaat gerust een week of soms 2 voorbij dat ik er spreek
maar goed… is gewoon anders, ze is mn mammie en zal er echt wel missen!!
en hoop idd dat ik die crosstrainer nog kan verkopen, anders moet ie uit mekaar, verhuisd en weer in mekaar en daar heb ik geen zin an!!
en mn fiets moet ik ook nog ff heen en weer fietsen!! die doe ik niet weg hoor! hahaha…
Nee hoef geen fiets hoor, ben allergisch voor fietsen. Krijg ik ook hele grote bulten van:D
@Roanna: Ik kom echt een keer jouw kant op hoor
hhahahaa dat was toch roanna??
gumbet of A.? ![]()
Huis is nog niet verkocht, zal nog wel even duren denk ik. Dus kom die kant nog wel op
Nee hoor Bloem. Jij bent helemaal geen slechte dochter hoor! Ik heb dat ook niet met mijn dochter. Als het moet, zijn we er voor haar, maar de rest doet ze echt helemaal zelf. Ik ben ook een moeder en geen vriendin zoals bij sommigen wel het geval is. Ook niks mis mee hoor, maar ik en ook mijn dochter voelen dat niet zo. En met onze zoon ook niet zo hoor! Heb ik wel een iets andere band mee (beter zeg maar), maar dat heeft zoveel oorzaken in ons geval. Zij hebben echt beide hun eigen leven en weten, dat als er wat is, ze altijd op ons terug kunnen vallen.
Als jij verder goed met je ouders kunt opschieten, is dat toch ook al goed!
Ik denk eerst Turgutreis of gumbet
Alhoewel ik deze week of volgende week de kant van Nijmegen op moet
Ik denk dat dat het allerbelangrijkste is, dat je goed met je ouders op kunt schieten, goed met ze kunt praten en weten dat ze klaar staan als het nodig is.
Ja dat was ikkke toen. Ik fiets al bijna nooit met mijn “nieuwe” fiets en toen ik het een keer deed naar mijn werk, had ik gelijk een grote bult, tussen nou je weet wel.:teeth:
Denk ik ook he Toos? Wij eerst naar de markt en dan ff ergens een bakkie doen ofzo. Maar kom je eerder deze kant op, ook altijd welkom.
@Roanna: weet ik toch :kus:
ja dat is het echt
tis echt zo’n kind-ouders verhouding…
kan nooit echt lachen met mn mammie ofzo, om muziek, film of boek ofzo…
ikke ben hier eigenlijk alleen als het zo uitkomt, en dan is het super gezellig hoor, daar niet van, maar ja, als ik dan kijk hoe het ook kan!! hahaha
@ roanna en toos, ja maar toos zei dat ze jou ging opzoeken!! haahha dus vandaar mn gumbet associatie…
denk dat roanna toos sneller gaat opzoeken in turgetreis!!
haa hahaha grappig dat we 3.000 km vliegen om elkaar te meeten!!
Het is denk ik al weer een week of 5 geleden dat we daar geweest zijn, dus moet er weer iemand die kant op. Ben ik dus want mn broer vertrekt dinsdag naar AD:crybaby: