@mk: super dat t mooi weer was vandaag met de kermis en dat M. zo genoten heeft, slaap lekker en tot morgen
@mk…gezellig kermis het de familie!!
@bloem…een drukke dag voor jou dus!! die broodtaart klikt iig wel lekker!!
ik ga slapen…iedereen goede nacht en tot morgen…xx
ikke heb weinig gepost vandaag
of ik moet de nachtsessie met jill meetellen!!
hahah
@ filiz, truste!! en doe rustig aan!!
wanneer begin je weer met school??
@ crazymar, tja… op het werk gaat het vanzelf en geef eerlijk toe, kom soms nergens meer aan toe als ik lekker zit te ww-en maar doe ook veel tussendoor…online… maar goed!
@Mk: Vind het een heerlijk gezicht als je kleintjes ziet genieten. hoop dat je een beetje kunt slapen
@Feliz: Welterusten
@Bloem: Toch al een deel verhuisd, broodtaart, kan me er niks bij voorstellen
@Mar: Doe WW vaak tussendoor, als ik vrij ben staat de comp op meeleesstand. Vind het leuk hoe iedereen met elkaar meeleeft ,al gaat het soms nergens over
zoooo nou ikk ben weer klaar voor werk!!!
Nou ik ben kaar om het spook te zoeken en te vinden;)
Fijne avond iedereen!!
en voor strakjes weltrusten!!!.. Kuss! X
@ brenniej owh ja!! hahaha, ben zeer benieuwd wat en hoe… lachen!! doe wel voorzichtig he??
Jep!!..Brrrr vind het toch wel beete griezelig hoor!!!..
Nou ja ik laat het morgen wel weten!!! Whhaaaaaa
Ja, ha, ha succes he Brenniej. :lol: Grijp 'm.
Werkse hoor en een rustige nacht verder behalve de spook vangen.
@Brenniej: Succes vannacht enne hou het rustig he
Werk ze Brenniej,hoop dat je t spook vangt.hahaha
Bloem, druk dagje voor je dus,maar wel lekker om ff met je ouders gesproken te hebben
@ trl , ach viel wel mee hoor, was echt niet veel en zoals ik al eerder zei, ben erg zen en weet dat alles goed geregelt is…
was idd erg prettig om met mn ouders te praten, hebben wat goede afspraken gemaakt enzo… belangrijk
mn mammie is alleen vreselijk emotioneel, nu alweer… zucht… hahaha
morgen wel een beetje stressen, naar de tandarts en bank, terug naar hier, douchen en dan hop hop naar het werk… beetje krapjes gepland, maar goed, is ff niet anders
Opruimen,verkassen,laatste gingetjes doen het hoort er allemaal bij en het zal best allemaal goed komen
Ik ga naar me bedje weltrusten allemaal
Tja dat heb je met mammies, ze moet je maanden missen
@TKL: Slaap lekker:slapen::slapen:
Ach ja Bloem, ik denk dat de meeste moeders dat wel zijn. Toch een fijn gevoel voor jou ook, dat je nu een fijn gesprek met je ouders hebt gehad over de reis. Ook weer een zorg minder. Joh, je hebt al bijna nergens geen zorgen meer om. Heerlijk toch… zo weggaan? :biggrin:
Nouja, alleen die fiets nog, maar misschien wil Toos die wel kopen om een keer naar A’doorn te fietsen. :lol:
Moeders maken zich soms meer zorgen dan nodig, dat hoort er nou eenmaal bij. Denk dat ik het soms ook moeilijk zou hebben met zo’n avontuurlijke dochter