@Crazymar: Ha, ha, ha, je hebt best wel een beetje gelijk hoor! Velen van ons kunnen het op het werk erbij doen en de rest doet het tussen de bedrijven door, denk ik. Ik in ieder geval wel. Dat ding (pc) staat hier gewoonlijk de hele dag aan, als ik niet hoef te werken dan of zelf niet weg ben.
En dan moet ik ff kijken, wie of wat er weer gepost is en of ik ook weer even mee zal doen. Meestal wel, maar soms ook niet. Ligt ook aan het onderwerp. Ik moet wel toegeven, vaak is er heel geen onderwerp, (soms ook wel) maar ja het is voor velen toch wel een leuk tijdverdrijf, maar je moet er inderdaad wel tijd voor hebben en zin in hebben.
Heb nu vakantie dus ook weer meer tijd om hier langs te komen en mee te kletsen als ik moet werken probeer ik zoveel mogelijk langs te komen lukt hekaas niet altijd even vaak heb tijdens het werken geen gelegenheid om hier langs te komen
hey linda…;)vind het ook weer fijn om online te zijn hoor…in turkije weinig tijd voor gehad…
ja het gaat redelijk…ik mis mn vriend…maar we kijken vooruit…en we hebben nog heel veel tijd om met elkaar door te brengen…alleen is het nu een beetje w88…
ikke ben er ook weer en alles netjes bijgelezen… grappig als je dat snel leesd… gaat echt nergens over hahhaa…
wel lachen dat jullie nog aan me denken!!
@ rondcrocken, tja… typische bloemuitdrukking, i dont know
@ toos, singing ayajippie jippie jee
@ brenniej, je copieert telkens het verkeerde lijstje!!
ga zo ff aanpassen…
@ jill, jammie bbq-ze
@ pannekoeken, die van mij zijn ook altijd mierzoet… doe altjd vanillie suiker door het beslag
Linda: 24 augustus - Kreta Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh Filiz: juni - Side 4 evahhh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
okey mn dagje…
mamsie kwam, ff wat gedronken, gekletst, gepakt en hoppie, dr kleine peugeootje 106 volgepropt (past meer in dan de 406 van mn pa) en naar huis… ff uitladen en veel gekletst! mn ouders hebben eindelijk hun vakantie geboekt… en we hebben veel gepraat over de reis… deed me goed, ff wat goede afspraken gemaakt
en we hebben broodtaart gegeten!! das zo lekker!! das een rond brood in de vorm van een taart, met heerlijk beleg krokant vannochtend door mn pappie gebakken tomatenbrood met echt heerlijk beleg… jammie!
zou het bijna willen laten proeven… hihi
owh ja
speaking off sangria
mn laatste avond in gran can, met tapas en 5 kannen sangria met 3 man :redface: de rest vullen jullie zelf wel in!! haha
@ linda, de helft, 1 kaste (van de twee) en een koffer met kleren… moet alleen die stomme crosstrainer echt kwijt raken anders moet die ook nog over…
veel last minute regelen, denk dat ik volgende week nog een x of vaak heen en weer moet rijden…
owh roanna, solly maar ik kom ff niet meer bij
hahahahaaa
giggel
heb een klein deel oververhuisd en het meeste moet nog
en mn pa en ma hadden het erover gehad naar turkije te willen, maar das nix voor mn pa, all incl, NL-ers, andere mensen en al dat gehassel… hahah
mn ma is 1x een weekje mee geweest naar turkije in 2005
ze gingen eerst 20 jr naar hetzelfde in frankrijk, nu voor het 2e jaar achtermekaar weer italie…
heerlijk!!
Ben nog maar bij blz 75 van het vorige deel, maar ff snel een ego berichtje.
Bij ons is het vandaag de hele dag mooi weer geweest, gelukkig maar want de kermis is begonnen. Vanmiddag mijn moeder, zus, zwager, hubs en alle kinderen over de kermis geweest. M. vond het helemaal geweldig, ze durfde overal in en helemaal geen toestanden toen ze er weer uit moest. Hele leuke dag gehad, dit was de laatste verjaardagsvisite dus de slingers en ballonnen kunnen van het plafond.
Nu nog 2 dagen, ik verheug me nu alweer op het stralende gezichtje als ze weer in de draaimolen zit.
:wub: :wub:
Ik ga naar boven, een poging doen om te slapen.
het is af en toe wel erg met de luide muziek, boem boem boem, trilt door het hele huis heen. Duurt helaas nog een paar uurtjes.
Ja dat is zeker leuk MK116. Enneh… die harde dreunen moet je maar even voor lief nemen. Gelukkig is het maar tijdelijk en ik neem aan, ook niet zo vaak per jaar.