@brenniej: bedoel je niet bijna 27 uur?
Ik ook weer even breaky, breaky. Ga ff een Sens** voor mezelf en manneke maken.
Tot later en Toos eetze ook hoor!![]()
@turkije-lover: volgens mij is het ook een record
oohh… hahaha foutje!
Nog niet uitgeslapen Brenniej hahahaha nou ja ik had het ook niet gezien hoor
veranderd!:D:D:D:D sorryyy
hahaha neee naja stom zeg!!!.. pfff kan wel weer zien waar ik met me hoofd zit!![]()
Ikke ga nog ff lekker uurtje op me bed liggen!..
beetje tv kijken!
tot later!!!:dag:
@roanna: hmm lekker senseo, ga ik vanavond zeker ook nog drinken, zal t missen de dagen als ik op Kreta ben, haha
@brenniej: tot later
Doei Brenniej werk ze voor straks
Linda,wie weet hebben ze daar ook wel een cafeetje wat senseo heeft.Ik heb het in Kusdasi ook gedronken
oke man man stelletje kletskousen!!!
hahahhaha GEFELICITEERD en ik sta bij de verjaardagen al op 1 nu nog in vakantielijstje!!!
Groetjes
het onweert hier BALEN!!! Echt een flut zomer zo soory moest er eventjes uit!!!
Groetjes
Vandaag koffer maar weer uit de kelder gehaald, laatste weken wilde ik dat iedere keer al wel doen, kan dan niet wachten maar heb met mezelf afgesproken dat de koffer niet eerder dan vandaag naar boven mocht en daar heb ik me dus netjes aan gehouden, net alvast weer wat dingen klaargelegd elk jaar weer kunst om onder de 20 kg te blijven
Morgenmiddag trouwens met mams kijken naar een nieuw bed
Nou, ik ben er ook weer even. Het regent hier nu ook al lekker en daarnet een paar flinke klappen gehoord.
@Linda: Wel spannend weer he? Bijna vakantie. :vak02:
Meiden, mag ik even zeggen dat ik het bijna onbegrijpelijk vind dat jullie zo snel een deel van TTT volkletsen? Jeetje, ik hou t echt niet meer bij hoor!
Misschien vinden jullie dit wel een beetje onaardig klinken, maar hebben jullie niks anders te doen dan? Ik ben al blij als t me lukt om 1-2x per dag een beetje bij te lezen en dan een klein berichtje te schrijven. Maar wel fijn dat er zoveel mensen zijn die hier zoveel plezier aan beleven
Hoop niet dat jullie me verkeerd begrijpen hoor!
Linda,lekker he om de koffer te pakken.
Roanna,hier nog steeds droog
Ieder zijn ding he Crazy hahahaha maar om het bij te houden is inderdaad niet makkelijk als je er ff tussen uit bent