TTT deel 44

Ja grappig he, maar vind het wel heel leuk

Roanna zou eerst naar AD gaan, toen weer niet. Nu dus toch in de buurt

Precies Bloem en van die momenten moet je dan maar genieten. Het is heus niet overal rozengeur en maneschijn.

Oke meisjes, ik ga nog even boven een poosje tv kijken en dan een poging doen, om de luikjes dicht te doen voor een tijdje.

Toos :kus: terug.

Enneh, jullie allemaal weltrusten voor zo en jullie allemaal een dikke :kus:

Groetjes… :dag: Ik ga lekker naar mijn WW-zakje. Heb weer koude voeten. :biggrin:

Zal wel lukken toch, luikjes dicht
Slaap lekker

:dag::dag::dag:

@ toos, die broer van jou!! ookal naar AD, hij was toch in singapore??

@ roanna, truste…

zo maf dat ik cris gewoon weer ga meeten in st petersburg!!

Tot morgen weer. :dag::dag:

Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeee. Kan haast geen afscheid nemen hier :crybaby: maar doe het toch maar. Toedeloe

en dat ik cyn vorig jaar weer zag in gumbet en crazy in marmaris!! hahaha… dat was toen pas de 2e keer dat ik ze zag en nu… pfff… ben de tel al kwijt!

Hij is al weer een paar weken terug uit singapore, gaat nu op vakantie naar AD. Daarna moet hij voor zijn werk nog een keer naar singapore en amerika

@Roanna: Toedeledoki:dag:

Ja is gek he dat je elkaar duizenden km van huis weer gaat zien

@ toos, wat een rotbaan zeg!! hahaha :smiley:

ikke heb dat ook, dat ik me soms met moeite hier weg kan rukken als we met ons allen zijn en het is gezellig!!

jeetje wat moest ik net veel bijlezen trouwens! 30 pagina’s in het oude deel en alweer 5 in dit deel!! hahaha… wat een slap geouwehoer was dat!

Ja he, vond het wel humor, ging echt nergens over

neee… echt niet!! hahaha
ja ff toen brenniej dat verhaal vertelde van dat gespook bij bewoners…
dacht echt op een gegeven moment… okey… genoeg, volgende deel
maar ja, waren korte zinnetjes, dus was snel bijgelezen en met deze super snelle pc en groot beeld een eitje, thuis had ik het niet gedaan hoor! :wink:

klinkt mooi van die verre reizen, maar is soms hard werken. Hij zit daar in zijn uppie in een hotel, dus niet altijd even gezellig

nee dat klopt ja!
is ie getrouwd en heeft ie kinderen?? en wat doet ie dan voor werk eigenlijk?

Ja hij is getrouwd, heeft 2 kinderen en werkt in de IT.

owh ja… it… tja…
maar hij zit wel wat van de wereld, maar voor zn gezin zal het niet altijd even leuk zijn…

Nee het is voor hun en voor hemzelf wel eens moeilijk, want hij maakt lange dagen en is soms weinig thuis. Aan de andere kant vind hij het een uitdaging om dit werk te doen en dingen voor elkaar te krijgen die een ander niet lukt

Het is op zich wel grappig, vroeger knokten we elkaar de tent uit en nu kunnen we niet zonder elkaar.