@ roanna, wat denk jij, want weet ff niet wat je bedoelt
@ marion, owh lekker toch wezen sporten en het niet bij kletsen gelaten>?? goed gevoel dus
en mij maakt het niet uit, maar hoopte zo toch te zorgen dat ze iets verder kijken dan hun neus lang is, en weet dat je gestemd hebt, maar vrees nog niet iedereen (we zijn toch wel met meer dan 22??)
nou ja, vind het echt *************************
@Beps: welkom back! Benieuwd hoe het geweest is!!!
Nou probleem op het werk tijdelijk opgelost. Ze hebben m’n twee excollega’s gevraagd of ze een paar dagen wilden komen! Van m’n baas moest ik perse drie weken vakantie nemen, hij wilde dat ik eerst eens lekker ging uitrusten en hij zou zorgen voor de opvang. Na m’n vakantie zien we dan wel verder. Eerst straks naar KUSAAAAAAA!!
zooo ikke heb beppie ff bijgebept over wat er de afgelopen weken op TTT is voorgevallen en verteld… min of meer… ze is weer helemaal bij denk ik…
de rest vertelt ze zelf dan wel…
We hebben je gemist hier!!!Fijn dat jullie zo genoten hebben ,doe maar rustig aan meid je zal wel doodmoe zijn die verhalen houden we wel te goed.
Groetjes aan je hub!!
Is goed hoor Bep. Doe maar eerst ff lekker bijkomen en je verhalen komen inderdaad nog wel. Niet te lang mee wachten natuurlijk, :unibrow: want we zijn wel benieuwd. Ga eerst maar ff lekker met hubs thuis genieten. Het weer :storm: heb je mee dus… niet dus.
@Roanna ja hoor lekker geshopt maar niet wat ik echt nodig heb,schoenen.
Wel een topje en een wikkelbloes met lange mouwen grijs/rose voor 3 euro.
Maar ik moet dringend schoenen hebben.
@Roanna,schoenen moeten bij mij gelijk lekker zitten niks blaren enz en ik heb wel leuke gezien maar die hebben gladde zolen en dat is te gevaarlijk voor mij.
Ik dacht om ze bij de schoenmaker grof te laten maken dus ik gaan vragen en die zei dan moet de zool dik genoeg zijn en dan nog geen garantie dat ze niet meer glad zijn .
Die schoenen waren 119 euro veel geld en als ik ze dan nog niet kan dragen.
Morgen nog even hier kijken.