TTT deel 44

ben al een tijdje aan’t meekijken .sorry hoor maar ben een beetje verlegen .maar vind toch dat die parasieten niet mogen mee geteld worden

@diamond: je hebt wel een lieve werkgever hoor

ach ja, iedereen mag stemmen, openbare site, openbare enquete, lidmaatschap voor iedereen… alleen zou iedereen op turkije forum WW moeten stemmen!!

@ jill, ja idd, voor dat geld moet je er wel meteen op wegg kunnen lopen he??

@Jill: Ja, dan kan je beter even verder kijken. Is me nogal geen geld en dan nog niet de garantie, dat je er goed mee weg kunt.

Of anders inderdaad ff in Turkije kijken ,wat Bloem al zei.

@Beps
Al ben je er zelf wss niet zo blij mee, wij in ieder geval wel dus …
WELKOM THUIS

@Turist
Fijn dat je de stoute schoenen aan hebt getrokken en even bij ons binnen wipt! Verlegen? Dat trekt vanzelf bij als je regelmatig komt, wij sleuren je er wel doorheen. Dus … gewoon ff voorstellen dan komt de rest vanzelf!!

Hey beps, welkom thuis!

Ik heb al gestemd.

@Turist welkom op TTT!!!

Ja leuk hoor er komen nu ook Turisten hier!!!
Je bent hier meer dan welkom,en er is altijd wel iemand en heeeeeeeeeel gezellig.

@Jill
Van alles gekocht maar niet gevonden wat je het hartste nodig had, schoenen. Is meestal zo, tenminste wel bij mij. Misschien loop je er morgen zo tegenaan.

@ mk, mooi!! hahaha

Ja natuurlijk Bloem is iedereen vrij om te stemmen maar ik durf wedden dat die die zich voor de stemming speciaal hebben aangemeld niemand iets gelezen heeft.
Ik waardeer de reactie van Turist dan ook.

@ marion…haahhahaa… LOOP je er zo tegenaan!! :wink:

@ jill… een stel crocks?? ideetje?? :wink:

ik heb ook al gestemd

Ja Marion is meestal zo als je echt ervoor gaat vind je niks.

@marion bedankt eens moet je de stap durven zetten maar het is soms wel heeeeeel moeilijk

Haha Bloem van z`n leven niet dat is een remedie tegen de liefde.
Die werken nog beter dan de pil.

@jill turisten komen nu overal he

Hier niet Turist voor je het weet zit je aan 100 postings.
Ben je ook een Turkije gek?