heb het vermoeden dat we vanavond weer gaan bevallen!! hahaha… maar niet te snel aub… eerst tv kijken… hhahaa
ikke bij de super
vanaaf: brood met sateetje… zit in de mag
komende week: aard. sla en BIEFSTUK!!
pasta a la heel veel kaas noodles, magnetron nasi+ kip kerrie…
goed uitgebalanceerd denk ik zo… ikke kan er weer een weekkie tegenaan
@ linda, wat bedoel je met chatten… ?? chatten op hyves? moet je daar niet betalend lid voor zijn, ikke weet niet…
en was da nou voor instelling!! de lekkere dingen komen vanzelf wel!!
misschien moet je dan beiden tegelijk aanwezig zijn?? i dunno… of zoals gezegd, is alleen mogelijk als je betaalt lid bent… zal eens kijken…
waarom zou je willen chatten met hyves? heb toch msn??
laatst ook maar yahoo adres aangemaakt, want men zegt dat hotmail niet in alle landen (china en myanmar enzo) te openen is, wordt geblokked door de regering en yahoo niet ofzo…
@ linda, jaja, dan heb je nog eens 5.000 smileys meer ofzo en dan kan je precies zien wie jouw profiel bezocht heeft en weet ik wat allemaal nog meer!! de mogelijkheden zijn eindelooss!! hahaha… ikke ben alleen maar gaan hyven ivm mn stalkneigingen… hihih… en nu kijk ik er nog af en toe als ik een berichtje heb ofzo!
nog even een vraagje…heeft iemand enig idee wanneer ik het beste kan boeken voor een ticket in december…?
heb namelijk geen idee of dat nu al kan en of het voordeliger is als ik het nu al doe…of moet ik wachten tot in oktober ofzo…?
idd…en het regent ook nog!! en al gehoort dat de trainer niet de zuinigste trainingen had de afgelopen weken…ik houd mn hart vast…maar ach tis ook leuk om iedereen weer te zien…
@ filiz, ik weet het niet cker, maar de vliegperiodes lopen tot 31 okt. de meeste maatschappijen maken pas half september hun nieuwe vluchtschema voor de winterperiode bekend…
ik zou eens ff gaan kijken op site’s als trans, klmmmie, turkish airlnes, arkefl*, jeta*r (als die nog bestaan)
ik kreeg vandaag een mail van germanwings dat ze nieuwe routes voor de winter hebben opgesteld. waaronder nu ook antalya, izmir en dalyan vanaf keulen!! zou gewoon eens ff kijken
als ze op internet staan, zouden ze boekbaar moeten zijn… denk dat de prijzen op dat soort vluchten echt niet veel zullen droppen in 2/ 3 mnd tijd… cker voor rond de kerst heen of terug en rap bijzijn!!
@ marion, en… lekker gesport vandaag? hoofdpijn een beetje weggetrokken…
@Bloem
Sporten was goed gegaan hoor, had van te voren een paracetamol ingenomen.
Had al gestemd hoor. Zag het gisteravond ook al dat de kleuters massaal aan het stemmen waren. Wilde eerst reageren maar dacht doe maar niet, misschien komen ze dan juist extra stemmen om te stangen.