TTT deel 44

Oh dat geloof ik best hoor Brenniej. Wat dat betreft ben ik ook best wel een beetje een schijterd hoor! :redface:

Nou gelukkig Bloem. This is the moment. Alles weg en nu… jij nog weg! :wink:

jaaa tis echt hoor!!!

Hij zei nog: Zuster, heb je geen bakkie voor me!!
Ik denkkkk ooohh neee daar begin in niet aan!!..Dalijk wordt ik verliefd!;);):wink:

Oei, oei Brenniej. :crybaby: Spijt…:stuck_out_tongue: Nee hoor!

Ik kom altijd als mosterd VOOR de maaltijd, want ik ga nu eerst weer ff eten. Heel burgelijk om ± 17.00 uur eten.

Julie ook eetze straks.

ik hoop dat wij ook zo gaan eten, ikke heb trekkkk…

ikke heb ook trek, maar moet eerst nog een buffel zelf neerschieten en dan nog in de pan flikkeren… nu maar hopen dat ik nog de geest krijg om naar de super te fietsen… geen zin geen zin, wel honger… blegh!!

@ brenniej, oef had het gedaan een onschuldig bakkie leut hadden die mannen toch wel verdiend, gewoon een beetje tijdverdrijf… gaat de tijd snel voorbij!!

@ roanna, elke dag zoooo vroeg, hihihi…eet smakelijk!! wat staat er op het menu?

heb zin in hamburgers ofzo… maar ja, is ook weer zo slecht… salade?? neehjjj… zucht wat zal ik eens halen?? of pizza ofzo?? heb geen oven… weer een rijstmaaltijd uit de magnetron?? neeuhj… arch!!

@ Bloem: jaaa achteraf dacht ik…OOOOOHHHH STOM!!!.. maar ja toen waren ze al weg…! dom dom dom dom… niks aan te doen!:wink:

Ooohhh haal dan wat booschapjes gelijk voor morgen en overmorgen ook nog,…hoef je niet meer heen en weer te fietsen!:wink:

Of lekker broodje gezond maken ofzo!:slight_smile:

@ brenniej, dat sowieso… haal altijd voor heel de week… maar ja, moet ik wel weten wat ik wil eten, anders sta ik daaro in de super markt te staan enzo…

op zich… broodje gezond… moeten ze nog wel brood hebben, kan hier nix meer afbakken, ook zoiets…maar ja, heb al 3 dagen brood als ontbijt, lunch en avondeten gehad, dus das ook weer zo’n flut idee…
owh hellup!! mn maaggie doet knorrrrrrr…

Uuhhhmm okee… Enne een lekker stevig soepje!:wink:
Of sate-tje wat je zo kan opwarmen!:slight_smile:

Gebakken aardappeltjes ofzo, met stukje vlees…
uhhhmmm…

weetje wat ook wel lekker is trouwens…
At ik heel vaak:)

die aardappelsschotels van avig*, diepvries is dat, en dan kan je kiezen uit grieks, Hongaars geloof ik… NL… en nog een paar… maar daar zit gelijk alles doorheen, groente, aardappels en vlees…even in de pan en zo klaar!:smiley:

ja is idd een ideetje, maar overal zitten van die grote plakken ui in vin ik zooo vies, blegh…
zal zo eens gaan kijken… zucht

ik word echt krankjorum van die klte laptop hiero! heb laatst het een en ander eraf gegooid en opgeschoond en sindsdien doet ie zo raar!! hij scrollt niet meer naarbeneden echt een crime en hij gooit zomaar ineens soms alle openstaande internetpagina’s eruit… en dat zijn er bij mij nogal wat… heb alles tegelijk openstaan… nou voordat ik dat allemaal weer open heb en opgestart ben en archhhh!!! ik word GE*K!!

maar goed… op naar de super,… sateetje klinkt goed!

ikkke ga eten!!!..

en dan nog ff uurtje relaxen voor de tv!

Tot later!!!

@ Bloem: Nou succes bij de super!:wink: hehehe… ff wat lekkers halen!
@ Jill: Wat lief dat je zo aan me heb gedacht!:):slight_smile: :kus: :kus:

O ja die zijn ook zo lekker en zo lekker makkelijk klaar te maken Brenniej. Doe ik ook weleens.

Wij hadden net ehhhhh… spinazie a la creme uit een doosje van Appie en daar voeg ik zelf nog het een en ander aan toe en kookaardappelen en kipfiletje en… vla als toetje. Dusssssss ik kan er vanavond weer tegen.

@Linda: Een mooi groot nieuw bed gekocht? Oh, nu nog een lekker ding :stuck_out_tongue: voor ernaast… en je bed in compleet. Veel plezier ermee hoor!

Hoi, ik krijg trek van al die hongerige verhalen van jullie!
Manlief en ik zijn een paar dagen zonder kinders. Dus hoef maar voor 2 mensen te koken. Gisterenavond al veel te veel natuurlijk. Ben ik niet gewend! Vanavond simpel, nasi van de slager. Gebakken eitje erbij en klaar!
Beppie, Hollanda’da hos gelidin! Kweet niet of je er zo happy mee bent, maar tis goed bedoeld!
Bloem, t gaat nu echt opschieten hé meis?! Spannend hoor
Brenniej, jij maakt nog eens spannende dingen mee tijdens je nachtdiensten. Gelukkig is t goed afgelopen haha.
Iedereen afiyet olsun en een fijne avond.

@roanna: dank je, idd nu alleen nog het lekkere ding, het prombleem is dat de lekkere dingen alleen nog niet willen toehappen

weet iemand hoe je kunt chatten of hyves, als ik op chatten klik gebeud er nl niets

@Linda: Geen idee. Ik leest daar weleens mee, maar ben zelf geen lid.

Er zijn vast wel forummers die er wel lid van zijn en weten hoe je dat moet doen. Ben jij al wel lid daar dan Linda?

@roanna: ja al een tijdje, probeerde van de week te gaan chatten met iemand maar krijg t niet voor elkaar

Oh nou misschien weet een van de anderen het wel. Zijn denk ik nu allemaal aan het eten, dus ff wachten zou ik zeggen.

@roanna: we wachten rustig af