jeeeahhh weer een dag overleefd!! weer een dagje minder: oeff
naar huis, tot straxxies weer :dag:
jeeeahhh weer een dag overleefd!! weer een dagje minder: oeff
naar huis, tot straxxies weer :dag:
haha ja het was idd een erg lompe actie…!!
Zo, garage heeft net gebeld auto van mijn zusje is weer klaar net mams effe gebeld die komt me zo ophalen en dan maar weer naar de garage toe
zal je zussie blij mee zijn linda!!
vent van crosstrainer zou er om half 5 zijn… wachten… moet nog boodschappen doen, geen zin, maar moet, dus hoe eerder die komt, des te eerder is ie weg, kan ik boodschappies doen en daarna blijven zitten…grggrr
ik haat wachten op anderen!!
Bloem,hij kan het zeker niet vinden !!!
Heb je al wat van Beps gehoord?
nee nog nix gehoord… zullen wel lekker aan het bijkleppen zijn met pa en ma die hen zouden ophalen van schiphol denk ik
ikke maar wachten… bleghh
awh speaking off the devil: bezoek!!
Mooi op tijd :biggrin:
Hellooaaa!!
Nouu ikke ga zo ff bijlezen, maar hier het verhaal!!!
het is eindelijk opgelost zeg!!!
Ik ging gister beginnen, de avonddienst had het al over klopppende geluiden bij diezelfde mevrouw!..
Ik denk oooohhhhhh nou daar gaan we al…
ikke ben naar die vrouw gegaan, en ik heb geyegt vanacht gaan we er achter komen wat het is!.. Hoe dan ook…politie erbij of niet, want hier worden we gek van…!
Ik zeg maar dan moet ik wel ff tijdje in uw kamer blijven!
Ja dat vond ze goed!.. Eigenlijk ook wel fijn hahaah!!
Ikke zit daarin het donker beetje met haar te kletsen!..
(vooor haar kamer zitten bomen en bosjes blabla)
Ineens hoor ik indd wat van buiten komen!
IK ga voor dat raam kijken, kijk die bosjes in!..
ZITTEN DAAR 2 ZWERVERS!!!
pfffffffffffffffffffff,… ikke doe die deur open, en vraag wat ze hier nou doen, en of ze hier elke nacht zitten blablabla…
collega achter me met de telefoon… hahaha en bij de deur zodat we hem samen konden dichttrekken als we hem nodig hadden!
Njaa die zwervers helemaal onder de drank en weet ik het wat nog meer…
wilde naar binnen,… hmmm nja gelijk deur dicht gedaan, Ikke de politie gebeld…! En verteld wat er aan de hand was, en wat er de vorige nachten ook was,!
Mjaaa ze zaten daar nog steeds, en begonnen te bonken op de deur… nou niet normaal…! maar het stomme is volgens mij zagen ze wel dat ik an het bellen was, maar ze reageerde daar niet op! waarschijn TE dronken!
Njaa goed binnen 5 minuten was de politie er, en gelukkig kan ik met me telefoon/pieper, de buitendeur opendoen en ik vertelde waar ze naar toe moesten komen, zo hoefden we gelukkig die vrouw niet alleen te laten!!
Daar was de politie, en die hebben gelijk in gegrepen…
ze schenen al bekent te staan, met mensen pesten zeg maar!..
ergens zitten en kloppen, en doen…! gewoon ee nstel gekken dus!.. maar ja… wat ben ik blij dat het is opgelost, maar ja, stom dat ik daar niet eerder zo heb gekeken, maar ja ik ga er niet van uit dat er snachts daar 2 zwervers zitten…aand e drank en de drugs en weet ik het wat allemaal!!
maar goed, dat was het dus, nog even met die agent gepraat, want ondertussen kwamen er nog 2 agenten even kijken!
Ennn whoooeeeeeee wat een bink!
haahah
niet normaaal zegg!!..
even geflirt! oooeeeppsss!;);)![]()
Hij zegt, de volgende keer als je iets hoor! GELIJK BELLEN!!
en niet op eigen houtje gaan zoeken!..
je weet immers maar nooit…
Jaaaa Agent, (kom jij dan weer) whahahah aaah neee hoor!!!
maar jaa ik kan vanavond weer rustig naar me werk!..
Brenniej,eindelijk opgelost en wat een verhaal zeg.Die zwerven hadden waarschijnlijk niet eens in de gaten wat ze deden.Voor de rest een rusitge nacht gehad dus,nu maar hopen dat ze niet terug komen,of juist wel kan je de politie weer bellen ;):unibrow:
@ TurkijeLover: jaaa whahhah… of ik bel gewoon dat ik weer wat heb gehoord… jaaa ike ben zooooooo bang agent!!;);););););)![]()
hahahaha Brenniej dat zou ook nog kunnen owwww
aaahh,…!! Nee hoor!!
maar ja wel een raar iets hoor, pfff… maakt altijd zulke rare dingen mee… in van die huizen… en dan in je nachtdienst! Ikke heb dat altijd, en gebeurt altijd wat hahaahah!..
maar goed, nog 2 te gaan!!!..
en ikkkkkkeee will zooooo graag de tijd sneller gaat en ik snel in turkije ben!!!
@brenniej: fijn dat t nu eindelijk opgelost is, was die agent echt zo’n lekker ding haha
Oh Brenniej… wat een verhaal. Eigenlijk nu achteraf best wel een beetje lachwekkend, maar gelukkig weet je nu hoe het zit/zat.
Nou en als je vanavond wel weer wat hoort, gewoon bellen hoor en vraag je gelijk naar dat lekkere ding. Ik ben zoooo bang. Hold me! :lol: ![]()
@Bloem: Fiets kwijt? Nu zeker weten? He, gelukkig! :biggrin:
:eek: zo opgeruimd staat netjes!! wat een ruimte heb ik ineens!! hahaha… en een x-aantal eurootjes rijker!! ga donderdagavond maar eens de laatste inkopen doen denk ik… misschien nog een x naar het kappertje… heb mn euro’s op zak! :biggrin:
Nou en of die agent een lekker ding was!![]()
jaartje of 28 schat ik…
Turkse afkomst!!!.. (jajjaaaaaaa echt waar)
lichte ogen!..
en pikzwart haar,…
Ooohhhh zo kan ik nog wel even doorgaan…!
@ Roanna: jaaa wij zaten er achteraf ook wel om te lachen,… maar als je gewoon niet weet wat er is, maar wel dat er WAT is… dan wordt je echt gek!
@ brenniej owh my gosh wat een verhaal!! ik zei toch dat het dan vast van buiten moest komen!! stelletje lapzwansen!! hahaha en goed dat de politie meteen kwam en niet zei: we komen pas als er iets gebeurd…
arm vrouwtje… die zal wel bang zijn geweest! stom dat ze zelf niet door had dat het van buiten kwam, maar ja, ligt ook gewoon te slapen natuurlijk.!!
enneuhm… flirten MAG gewoon hoor
hahaha
zal afgelopen nacht wel snel zijn gegaan met al die commotie!! ![]()
hahahahhaha turkse afkomst!! hihihi… dat heb ik nou ook altijd…val toch op een bepaald type man en het lijkt alsof ze het kunnen RUIKEN!!
![]()