Inmiddels elegante witte hobbezak en supersonische crocks aan. Ready to go
:dag::dag:
Werk ze Toos
crock away!
nog een uurtje… poehee
dan naar huis, crosstrainer wegdoen, boodschappen doen (of niet ;)) tv-avond vanaaf en ook nog kijken of ik beps te spreken krijg! druk… en ben helemaal gaar en totall los al… moe!!
@toos: werk ze
Het plenst hier nu zeg, best hard, ik wil naar kreta toe!!!
we willen allemaal denk ik wel naar de zon… wat een budzomer zeg!! kan me niet heugen dat het ooit zo on-zonnig is geweest de hele zomer lang!!
Bloem,je zal Beps vast wel te spreken krijgen vanavond toch.Ben benieuwd hoe ze het gehad heef,maar zal vast wel goed zijn geweest.
Linda,hier nog steeds droog.
Vanavond vroeg krijg ik vriendin op visite met de 2 kids.
Hier gaat t momenteel nog harder
@ trl… je bent er druk mee he? gezellig al die visite! hihi
@ linda, ach je bent vrij toch? hoeft niet meer op de fiets ofzo naar je werk want je hebt: VAKANTIE!!
owh en zou het echt cker overwegen een lits jumeaux dekbed… lekker groot en veel deken!! 200 bij 220 cm geloof ik… heerlijk!! zoveel beter dan met 2 dekbedjes lopen te zeulen!
Bloem,klopt ach hoort erbij he.Vriendin zit momenteel niet zo lekker in der velletje…
Linda, zou ik ook doen zo’n groot dekbed heb ik ook heerlijk.
@ trl… wat ben jij toch een goeie vriendin zeg!! daar kunnen ze op bouwen!
Bloem,zit in het aard van het beestje ![]()
sociaal dier!! hahaha
ikke ben weer terug…morgen van 10 tot 4…bahbah…
@toos…werkze…
@mk…veel plezier op de draaimolen ![]()
@linda…hier ook al bijna hele dag regen…ik weet wel waar ik nu leiver zat!!
@crocks…ik had zaterdag een verjaardag van een vriendin…zij liep ook door het huis op van die felblauwe…later zijn de andere meiden nog op stap geweest en midden in de disco was ze erachter gekomen dat ze die dingen was vergeten uit te trekken…haha sta je daar mooi!!
die gaat in het grote blunder boek!! hahaha
en filiz, hoe was de 1e schooldag??
@filiz: meen je niet, zou me ook niet prettig voelen op zo’n moment denk ik
hahaha en zij maar afvragen waarom iedereen zo naar haar keek en ze zo weinig sjans had!! hahaha ![]()
owhhh zie het HE-LE-MAAL voor me… zou ook wel een goeie actie zijn voor mij om op mn pantoffels ofzo weg te gaan… hihi…
had laatst mn haren nog in de handdoek gewikkelt… wilde naar buiten… oeps!
trek ook altijd joggingsbroek aan thuis… hihi… stond ik daar bij de friettent in mn campingsmoking… ![]()