TTT deel 44

smeren no problemo… maar ja… die rug he? heb altijd 1 zo’n rode streep precies tussen mn schouderbladen waar ik nie bij kan :smiley:

owh tis half 2, ga maar eens iemand welkom sms-en!!

Hij had een trekhaak en die is in onze bumper geboord, een mooi rond gaatje dus.

Bloem… Pb terug… sorry… :frown:

Smeren… nee bleh niet mijn ding… vind het vies voelen!!! Doe in september alleen mijn knieholtes, en mijn bovenbeen net onder mijn kont… en thats it!!:stuck_out_tongue:

x

@bloem
Een feestdag voor jou, want beps is weer in Nederland!!!

@cyn
Brandt de zon alleen op die stukjes huid???

@bloem
Geen leuke turk te vinden die jouw rug ff in wilt smeren?

hahaha

@ mk, jaaaa ga d’r meteen vanaaf bellen! denk ik, beetje druk vanmiddag, maar goed, komt goed

smeren is echt zo belangrijk voor je huid!! wij NL-ers zijn zo onvoorzichtig! in australie loopt iedereen met sunblock 80, petje, zwempak met lange mouwen :wink: ppffff

@ mk, nou… op het strand laat ik echt niet zomaar een wild vreemde me insmeren hoor… vind ik een beetje genant om te vragen…
en… zonnebrand moet altijd intrekken he? ik smeer altijd half uur van te voren op de kamer me helemaal in en dan op het strand nog een keertje halverwege ofzo… op de boot gewoon om het half uur!

Nee als ik verbrand dan mijn hele achterkant… maar alleen mijn knieen enzo doen dan zeer!!! Dus ik smeer me alleen na het douchen s’avonds in met After Sun en thats it… :zon02:

Cyn,smeert je askim je niet in :wink:

Bloem,beps veilig geland of heb je nog niet gesmst.

wel gesmst… bericht aangekomen (dus telefoon is aan) maar nog geen antwoord… ff afwachten dus nog

@ cyn, wat vind je er vies aan dan?? vraag me af wat voor zonnebrand je dan gebruikt!

Meestal ook Et*s… maar vind het gewoon vet voelen enzo… en als ik dan het water in ga… bah…

Hahahaha

Kom nog heel even een bakkie koffie doen hier voordat ik weer in de crocks moet.
@MK: Das ook balen. Beter de auto gewond dan jullie toch?

Ga altijd eerst naar de hamam voor een scrub en goed smeren, dan wordt je dieper bruin. Verbrand gelukkig niet zo gauw.

Al die mensen die op Seni stemmen voor beste website hebben zich alleen maar aangemeld om daar op te stemmen… Want de meeste hebben minder dan 10 posts:disgust:

@Beps: Alvast welkom thuis.

Bakkie koffie op, ga zo weer aan de slag.
:dag::dag:

ja vind het echt zoooo stom! blijf dan op seni weet je…
maar goed

@ cyn, denk dat je het dan niet goed genoeg uitsmeert want als het waterproof is en je gaat na het smeren (als het dus ingetrokken is, niet smeren en meteen gaan zwemmen) dan moet het niet zo glibberig aanvoelen hoor!!

ikke vind dat dan weer wel lekker… hihii… maar goed!

@Cyn: zag het ook. Sommige zijn hier zelfs nog nooit geweest, hoe kun je dan oordelen wat de beste website is. Erg kinderachtig

@ toos, crock ze!

Dank je:D