TTT deel 44

@cyn: ik verbrand idd best erg ja

altijd smeren!! blijf je langer en dieper bruin!!

@bloem: beankt voor de tip zal t onthouden

Ja maar ik vind smeren vies :stuck_out_tongue:

Hey meiden,

Nou even een update van de sollicitatieperikelen hier. Sollicitant is net geweest en het was niks. Dus het begint nu echt een probleem te worden :crybaby:

hoezzo vies???
je hebt super lekker ruikende zonnebrandcreme… anders droogt je huid zo uit.
ik neem altijd van de et*s, van die gele flessen, eigen merk. ik kan makkelijk met factor 6 of 4, maar ze hebben ze ook tot factor 50 ofzo en dan neem ik de variant voor extra diep bruine kleur… je had me in 2005 moeten zien!! ik was echt echt echt pik en pik zwart!! hahaha…

@diamond: dat meen je niet, wordt echt een probleem, klikte t niet of wilde t niet qua uren

@dia
Het zit echt niet mee hè, wat voor functie is het precies?

@bloem
Nog ff en je kunt de werkuren tellen ipv de dagen :smiley:

jaaaa kijk ernaar uit!! hahaa

@ cyn… hebbie de pb nu?

@mk: nog naar de kermis vandaag?

:smiley: oftewel… ga je de deur nog uit? :wink: :smiley:

Vanmiddag weer, M. ligt nu te slapen.
Als ze wakker wordt gaan we eerst wat fruit eten en daarna… op naar de draaimolen.

@jill
Dat is ook wat om een half uur te rijden om brood te kopen, is er dan niet 1 soort belgisch brood dat wel lekker is?

We stonden afgelopen weekend achter een andere auto te wachten totdat we de voorrangsweg op konden rijden.
De auto voor ons stond op het zebrapad. Toen er voorgangers aankwamen, wilde hij een stukje achteruit gaan om ze over te laten steken. Helaas keek hij bij deze actie niet eerst even in de achteruitkijkspiegel. Wij nog toeteren, maar toen was het al boem.

@mk: das balen zeg, hebben julie veel schade

hihihi… lucky girl! ze kan er zeker geen genoeg van krijgen

owh jee mk… veel schade? geschrokken?

Ik vindt smeren ook niks doe het meestal maar 1 keer of het moet echt gaan branden,maar dan is het vaak al te laat:D.Vorig jaar aan het strand met askim deed hij de parasol uit na een tijdje ik hem inklappen,wilde wat zon hebben aan het eind van de dag askim helemaal rood,ik ook wel een beetje maar dat trek atijd gelukkig weer snel bij.

MK,das balen van jullie auto veel schade?