TTT deel 44

@bloem: heb twee aparte matrassen, dekbedden en lattenbodems zeg maar, ze leveren ook de lattenbodems (handmatig verstelbaar) en de matrassen, kan mijn huidige dekbed straks weer gebruiken, na vakantie er nog de andere bij halen

@ jill… 19 berichtjes… is toch te doen!!

Wij weten hier niet beter Bloem,is heel normaal in ons vrienden groepje,toen ik op vakantie was belde zo ook op of ze hem kon lenen,geen probleem.

@bloem: had ook een langere levertijd verwacht een andere winkel sprak al over 8 weken

Linda je hebt toch geen matras van Be…r B.d hoop ik?

@ linda… neeeee das het lekkere van een 2pers. bed!! 2persoonsdekbed!! bij voorkeur een lits jumeaux… echt, overweeg het!! zo heerlijk, alle deken voor jouzelf!

@jill: nee gelukkig niet

@ jill… is daar wat mee dan??

hihihi… we praten echt weer lekker langs mekaar heen he?? hjahahaha

Goeie avond,
Zo, weer bijgelezen. Kwestie van bijhouden, haha.
Vanavond met zoonlief en schoondochter de foto’s en films van Marmaris gekeken, die zijn daar 2 weken geweest, zaterdag op zondagnacht heb ik ze opgehaald op S*****. Leuk hoor, krijg nog meer zin (als dat al kan) om over 4 weken weer te gaan.*
Kan niet w88!!!
Haartjes??? Afgelopen weekend laten knippen, en verven doe ik altijd in Turkije, 2 kleuren, dus dan zit je wel een uurtje of 3. Maar dan hebbie ook wat!! En weer knippen dan natuurlijk.
@ Linda, gefeliciteerd met je nieuwe bed, leuk dat je geslaagd bent! En succes met pakken, veel heb je niet nodig, hoor!
@ MK, lijkt me gezellig bij jou voor de deur, hier is het de 1e week van september kermis, maar is toch wel een kwartiertje lopen hiervandaan. maar ik ga meestal alleen maar naar het dorp, is altijd erg gezellig dan. Anders ook wel, hoor, maar dan nog gezelliger!!

Verleden week nog een stuntje uitgehaald, boodschappen in de auto, sleutels er in gegooid en klep dicht gegooid. Oeps. Kon ik eerst hub z’n huissleutel op gaan halen, lopend, naar huis, lopend, hopen dat de reservesleutel op z’n plek lag, ja hoor, gelukkig, en toen weer terug naar de parkeergarage, lopend…Pffffffffff was bekaf. En toen gelukkig rijend naar huis om de schapjes op te ruimen.
Nou verder geen nieuws van deze kant, geloof ik!!
XX Mar
@

Hier op het nieuws zeiden ze dat er gif in de matrassen zit.

Das zeker een stunt miere hahaha hoe krijg je dat voorelkaar

ikke moet weer werken…:frowning:

en echt ik ben zo moe,…dat me ogen nog gewoon dicht zitten, en ik niet eens me haar heb gedaan, en een make upje op me gezicht heb gedaan…
Ik wil gewoon slaaaapppen!!!
Ik heb dit echt nog nooit gehad tijdens me nachtdiensten,… ikke moet er nog 3!!.. Nouuuu!!!

(Ikke ben stiekem ook wel klein beetje bang…)

Heb ik ook gehoord Jill

@mierre: neem elk jaar teveel mee, zeker de helft komt er dan na de vakantie weer ongedragen uit (we gingen altijd 8 dagen, nu voor t eerst 15 dagen), neem gewoon hetzelfde mee als normaal

Brenniej,net bang zijn,er loopt bewaking en je bent met z’n 2en vooral niet laten merken dat je bang bent

@Bloem ik moet er nog bijna 100 hoor

@jill: zeiden ze hier ook op het nieuws

@brenniej: sterkte vannacht, laat je morgen weer effe weten hoe het gegaan is

@ miere, owh ja hoor goeie actie :thumbsup:

@ brenniej, owh meissie, heb met je te doen, sterkte dan maar en doe voorzichtig!!

@ linda, gewoon goed combineren, kan altijd nog x iets laten wassen ter plekke of door een soppie gooien, als je je paspoort, geld, schoon ondergoed en je glimlach maar bij je hebt, dan komt het allemaal goed en de rest koop je daar! :wink:

@ TL, makkelijk, hoor, sleutels in je hand hebben, maar ook boodchapen in de auto zetten, nou dat gaat dus niet. Dus had ik ze ff achterin gegooid, en het stomme is, ik dacht er nog aan op het moment dat ik het deed, vergeet ze nou niet te pakken…wel dus.