TTT deel 44

@linda
Niet teveel meenemen, de helft gaat meestal toch weer ongebruikt mee naar huis.

@Mk
Nee geen koeien, alleen maar geiten hier.

@Linda
Kan er maar inzitten niet?

@Bloem
Tuurlijk gaat het je lukken. Zal me niets verbazen als je tussendoor nog even probeert een foto te raden :stuck_out_tongue:

@tkl: jij vroeg toch vandaag of ik al wat gehoord had van het gesprek ze zouden proberen om nog voor mijn vakantie iets te laten horen zou iig eind vd week worden

@linda
Laatst was E. vroeg voor jou haar bed uitgegaan :smiley:

Spannend hoor Linda,zal voor je duimen

@marion: sorry snap je vraag niet helemaal

Sorry was even in gesprek met schoondochter.

@Bloem in de rolstoel zitten is nog moeilijke,die zakt namelijk een beetje door.
In mijn scootmobiel gaat beter die stoel is beter.

@MK soooo die staat wel echt voor je deur,maar ook wel gezellig voor een paar dagen.

@Marion altijd werk he op de boerderij!

@Linda leuk he strakjes in je tweepersoonsbed,je weet niet wat je overkomt straks.

@mk: precies je snapt m

@jill
Nu staat de scootmobiel dus in huis.

@jill: nu nog iemand vinden die er samen met mij in wil liggen hahaha

Ik had gehoopt vandaag die 3000 te halen het zal dus niks worden vrees ik.

@jill: dan mag je nog even als je vandaag de 3000 wilt halen

???

Linda, wie weet wat je op Kreta tegen komt

@bloem: toen ik bij mk op visite ging was mijn zusje vroeg op gestaan om mij naar het station te brengen zodat ik de trein van 07.27 kon nemen

@tkl: wie weet, doe mijn best

@ marion, nou ja… fotootje raden?? hahaha… wie weet, als we lang moeten wachten ofzo, maar ja,mn ervaring is vaak dat internetcafe’s mega traag zijn, dus echt lekker zoeken zal lastig worden…

@ linda, lekker dat je een bed hebt gevonden! valt mij nog mee dat het maar 4 weken duurt, heb wel langere tijd gehoord! en lekker mooi overttrekje erbij… heb je ook een groter dekbed gekocht/ gekregen??

@MK nee staat eigenlijk altijd in mijn auto,nu had ik hem straks uit de auto gehalld om hem op te laden,ik ga morgen met een vriendin shoppen in maastricht.
Maar hier in huis loop ik eigenlijk,ik probeer zo lang mogelijk uit die stoel te blijven er komt nog een tijd dat het niet anders kan dat weet ik.
Soms heb ik periodes dat ik de stoel in huis moet gebruiken omdat het niet anders kan,maar alleen als het echt niet anders kan.

@ linda… owh zo, vandaar
wel lief dan om wat terug te doen

@ trl, en jij ookal zo nobel, je auto uitlenen… doen ook niet veel mensen aan vrienden enzo…

@Linda misschien leveren ze die er gewoon bij!!!