idd! weg ermee!! heerlijk!! na 4 jr is het echt zo genoeg geweest… ookal heb ik het alleen maar volgehouden vanwege de 300 leuke collega’s… en tja, das wel een beetje jammer, maar goed… moving on!!
gewoon alleen nog telefoon beantwoorden, antwoord geven op de vragen die gesteld worden en that’s it! nix nie extra!
nog maar 1 avonddienst!! owhhhh zo heerlijk gevoel :biggrin:
@MK
Nee de beestjes redden zich al zelf. Hub moest buiten aan het werk met de hulp dus ik moest melken. Gelukkig was de hulp al vroeger begonnen en was er al een gedeelte klaar toen ik kwam.
Ben toch wel heel nieuwsgierig hoe je het allemaal gaat hebben hoor,
gaat het goed met je reisgenoot
ga je alles zien wat je wilt zien
volg je netjes je reisschema of gaat alles totaal anders
enz enz
Het zal niet altijd makkelijk zijn om berichtjes te plaatsen, je gaat natuurlijk niet iedere avond op zoek naar een internetcafé. En als je dan wel een bericht plaatst, dan heb je natuurlijk niet genoeg tijd om alles te schrijven.
Moeten we straks half ww af om alle reisverhalen van Bloem te lezen :biggrin:
@marion
Maar als je 's avonds aan het werk bent, dan is het altijd melken?
@MK
Meestal wel, behalve in de lammertijd, dan heb ik teveel werk met de lammetjes om te melken.
Bloem nog 212 berichtjes
Hebben jullie ook koeien?
nee
ga proberen elke dag mn log bij te werken… niet ww of elders… dus de log is the place to be
en tja… reisschema… alleen de 1e mnd ligt vast, moet dus wel, dus afwijken daarvan kan niet ofzo… en daarna… nix ligt nog vast
alleen in de trein, week mongolie, van lhasa naar nepal en in de jungle zal ik dagenlang niet op internet kunnen…
hoop dat ik mn log kan bij werken… toch afwachten, maar honderden backpackers doen het, dus moet mij toch ook lukken!?
Ik zal iig je log volgen hoor, iedere dag ff kijken of er alweer iets nieuws is.
Zo ben er weer :biggrin:
Bloem,ben niet droog aangekomen helaas,maar ja ben niet van suiker he ![]()
MK,vriendin heeft de auto stuk de heb de mijne aan haar geleend,zij zit met 2 kids dus is wel makkelijker als ze een auto heeft.En ik kan lopend of op de fiets naar hetw erk is maar 5 minuutjes alleen vanavnd m oest ik dus ff naar de andere kant van het dorp en toen dus regen :disgust:
Brenniej,pff wat een gedoe zeg en vreemd allemaal hoopd at je er snel achter komt wat het is en weer rustig kunt werken.
Hier iets plaatsen heeft niet zoveel zin toch. Tijd om na te lezen heb je niet en als je wel een berichtje plaatst dan heb je weer geen tijd om te lezen of iemand een reactie daarop geeft.
Hier ben ik dan weer vanmiddag lekker met mams wezen shoppen na heel wat gepuzzel heb ik dan een bed uitgezocht in de kleur noten/wit kan echt niet wachten tot ik mijn nieuwe bed krijg, duurt ong 3 a 4 weken, hoef na mijn vakantie niet zo lang meer te wachten nog even bij andere winkels naar overtrekken enz gekeken vanmiddag van mams een leuke set gekregen en ook van oma een set gekregen deze ga ik woensdagmiddag even ophalen gelijk effe laatste keer langs oma voor we op vakantie gaan
@trl
Is altijd zo, heb je 1x geen auto en dan regent het.
Wel lief om je auto aan haar uit te lenen.
@bloem: vandaag al begonnen met inpakken van de koffer
@linda
Oh mooi dat je geslaagd bent voor het bed.
Alleen jammer hè dat je dan weer een aantal weken moet wachten.
Gelukkig dat de vakantie er tussen zit, dan duurt het niet meer zolang als je weer thuis bent.
morgen weer vroeg op moet al om 08.15 naar de garage om auto van mijn zusje weg te brengen deze moest afgelopen donderdag voor apk en was dus afgekeurd datgene gaan ze morgen dus reparen maar ze moet zelf werken dus mams en ik moeten auto wegbrengen
MK,ik ben lief
hahaha nee hoor is heel gewoon doen we gewoon.
Linda,dus na de vakantie lekker in een nieuw bed,nou ja bijna dan
@mk: idd daarom wilde ik ook graag, indien ik een geschikte zou vinden, deze week het bed bestellen, dat scheelt weer twee weken wachten had er daar twee op het oog ene was niet meer leverbaar deze gelukkig nog wel ze komen t thuis brengen en paps zet m dan in elkaar