ppfff gezellig! not!!
als je er elke dag rondloopt heb je er niet zo’n last van, maar ja…
in O. is het nu ook kermis, vond het vroeger ook wel leuk, maar nu … ik weet niet… trekt me niet meer zo!
ppfff gezellig! not!!
als je er elke dag rondloopt heb je er niet zo’n last van, maar ja…
in O. is het nu ook kermis, vond het vroeger ook wel leuk, maar nu … ik weet niet… trekt me niet meer zo!
Oh ben je lekker mee dan he MK? Gelukkig niet iedere dag. ![]()
hubs is nu wel heen en ik heb de oppas, volgend jaar maar weer.
We zijn vanmiddag en net na het eten met z’n allen geweest en nu moest er natuurlijk nodig een drankje gehaald worden.
Jammer dat er hier geen geluid is, anders deed ik voor de grap even de achterdeur open, konden jullie ook even luisteren.
ja he? als je ouder wordt (niet tieners) dan is drinken/ kroegen/ slempen meer onderdeel van de kermis dan de daadwerkelijke kermisattractie’s…
@ mk, nee dank je, ben blij dat ik ff geen gekwetter aan mn hoofd heb!! hahaha… dusseuhm… doe maar ff niet!
Zo ben er weer!
Gelukkig niet zo veel bij te lezen.
@MK
Morgen nog en dan is de rust weer terug in het dorp-stad. Mannen en een drankje, is geloof ik overal hetzelfde ![]()
zit weer ff tv te kijken, met de laptop op schoot (lekker fout) en man in trees is weer op de buis… leukkkk!!
@ marion, hheeejjj… werk weer klaar of moet je vannacht er weer uit?
Nee vannacht lig ik in bed. Is mooi geweest voor vandaag.
gelukkig!! vind het altijd zo naar om te horen dat je telkens er weer uit moet enzo…
lekker op de bank nu??
gosh wat staat dat heerlijk he? uit de dubbele cijfers voor het werken… van 10 naar 9…!! en strax… ofwhhh!!! salto!!
We hebben 1 van de drukst bezochtte kermissen uit de buurt. Staat bekend om zijn gezelligheid en ook de kermis zelf (attracties) is altijd heel druk. Meestal hebben we supermooi weer. Vandaag 1 bui en om 13.30 weer droog. Gisteren de hele dag droog. De weergoden zijn ons altijd goed gezind.
Nee, lekker achter de pc ![]()
9 dagen nog maar, je zit al zolang af te tellen en nu toch eindelijk is het eind in zicht.
@Bloem
Werk aan de winkel, je mag weer raden!
ja lekker!!
en echt… boeit me nix meer
vergadering 5 sept: delete!!
ruilverzoek 9 sept: delete!!
nieuwe rooster systematiek: delete!!
opfrisdag systeem: delete!!
hahahaa… delete delete delete…!!
heeeeeeeeeerrrrrrrrrrrlijk!!!
Wat moet je dan 's avonds laat nog doen, beestjes eten geven?
@ marion, owhkey!! got it, je kunt ook weer raden op de wereldfoto!
delete met een big smile op je gezicht zeker