TTT deel 44

goede avond dames.!!

@brenniej…jeetje wat een verhaal ik zou daar ook niet graag 's nachts zitten!!

@trl…veel plezier bij je vriendin…

@bh…zou dr geen zonder beugel willen hebben…binnen no-time 2 blauwen ogen…

ikke ga lkkr naar bed…tot morgen allemaal…xx

vind huismerk van de *tos erg goed… betaalbaar en goede verf… weet alleen niet of het grijsdekkend is… kijk ik nooit zo naar :wink: hihii

hahhaaaa…blauwe ogen!! :biggrin:
of je ballen op je knieen! hahaha

truste!!

@Bloem,bedoel je als ik mijn haren kleur?

@jill
Nee volgens mij bedoelt bloem dat je net vertelde dat je niet kon zitten.

juist… da was em!!

sorry weet dat het echt niet grappig is, maar zie je al half in je rolstoel hangen, zitten, liggen, staan… om maar geen pijn te voelen…
sorry is niet leuk, maar zie het helemaal voor me…

@roanna
Maar jij hebt zeker kort haar?
Als ik steeds mijn hele haar verf, dan wordt het haar voordat het geknipt wordt misschien wel 20x geverfd en dat is natuurlijk niet zo goed voor je haar.

@jill
Kermis is tot en met dinsdag.

Mk116: Inderdaad ik heb altijd kort haar. Daarom is het voor mij ook niet zoveel werk.

[attach][attach]714[/attach][/attach]

mijn punten zijn ook bijna helwit en naar boven wordt het steeds geler, totdat ik bij mn peperenzoutblonde uitgroei kom :smiley:

Dit is het uitzicht vanuit ons huis.

djeezzz MK!! das eccht recht voor de deur!!! owh my gosh… dacht dat het meer naar links was… waar toen ook die festiviteiten waren, maar dis pal voor de deur… geen wonder dat je uit je bed dreunt…

is M nog wel voor het raam weg te krijgen?

Ik zei toch dat het voor de deur was :smiley:

M. staat idd steeds bovenop haar stoeltje voor het raam te kijken.

hihi…
keer wat anders dan een gluurkleuter aan de buitenkant…!! hahaha… :smiley:

ja… je zei voor de deur, dus ik dacht… uhm… beetje links… dorpie is klein, voor de deur… hihi… echt letterlijk voor de deur!!

Zo ongeveer ja, maar dan aan de binnenkant.

Er staat ook een gedeelte een stuk meer naar links, dus iedereen loopt de hele dag van de ene naar de andere kant.