Ja zielig he MK11! Had zo met dat kindje te doen. Eerst heel trots antwoorden, dat het heel leuk is op school, maar toen ze over zijn moeder begonnen, moest hij nadenken en daar ging dat lipje. :hihi:
@Jill: He bah Jill. Dat kun je nu toch eigenlijk helemaal niet gebruiken die pijnen. Hopenlijk vinden ze wel wat en is er wat aan te doen voor je weg gaat. Ja anders, lekker de zon erop laten schijnen in Alanya. :vak02:
Zo, heb me haartjes weer even de verf gehad vanavond, dus kan me eigen weer tonen.
Zou ik eigenlijk ook nog willen doen een kleurschampoo zetten.
Ik wil ze laten verven in Turkije die zijn daar zo goed he die kappers,knippen en kleuren en tewijl ze daarmee bezig zijn worden handen en voeten gedaan.
Wat wil een mens nog meer?
Ik ben vanmiddag in de zweef geweest en toen ik eruit kwam had ik een beetje een raar hoofd. Vroeger kon ik overal tegen, maar ik vrees dat het nu minder wordt. Gelukkig voel ik het nu niet meer.
@ mk, hihi… zweefmolen! heb er nooit niet tegengekund!!
en tja strax… na een glaasje drinken, beetje tv, weer een beetje forummen… wil er wel voor 11-en inliggen… voor de verandering
vroeger ging ik rond half 10 slaapie doen, maar ja…
@MK116: Ik herken dat. We waren ooit een keer in de Efteling en ging toen in die schuit. Ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen aan dat heen en weer gezwiep, wat werd ik misselijk. :finger:
@Bloem: Zo om de 5 a 6 weken doe ik het. Eerder liet ik het ook iedere keer altijd met knippen bij de kapper doen, maar dat werd me toch een beetje te gortig. Nu komt meestal een kapster (kennis) aan huis en knipt mij en scheert mijn manneke’s bolletje. Kleurtje doe ik dan zelf en koop gewoon altijd wat er in de aanbieding is. Wel grijsdekkend. ha, ha.
Nou valt wel mee hoor Jill. Je moet niet de goedkoopste kopen of een onbekend merk, want dat dekt inderdaad niet. Ik had nu die van Belle Color van Carn**r. Alles gedekt, voor zolang het duurt.
Had ooit die van €2,99 van Acti*n gekocht, maar je kan er net zo goed niks in doen, want je zag er niks van.
Ik laat mijn haar iedere 6 weken kleuren bij de kapper, ene keer alleen kleuren en de ander keer kleuren en knippen. Vind dat zo’n gedoe om dat thuis te doen. Nu wordt alleen de uitgroei geverfd, dat kan ik dus echt niet zelf.
Klopt MK116. Het is wel even een werk, maarja zoals ik al zei, ik vond iedere 6 weken nogal in de papieren lopen. Maargoed, als je het kan missen, lekker bij de kapper laten doen. Deed ik ook wel toen hoor! Is vaak ook wel even ontspannend vond ik altijd. :biggrin: Heerlijk je hoofdhuid en je hoofd masseren. Lekker.
@ jill… hoe doe je dat dan?? staan in de rolstoel?
@ mk, zweefmolen en schip in de efteling… nix voor mij! python: ja! zweven: nee!!
@ haarverven… tja, doe het graag zelf, maar 1x blond gedaan en moest alles eruit laten knippen, dus doen we niet meer
moet eigenlijk nog wel ff kortwieken en allicht verven maar ja, mn pappie vond het goed zo… dus nog ff dilemma… hihi