TTT deel 44

@ Bloem: ikke weeth et ook niet, maar ja ga me er proberen vanacht niet egt mee bezig te houden! hahaha…ik wordt er helemaal gek van!..
jaaa ik had ook al tegen die vrouw gezegt… is de het deze deur aan de gang.,… of je balkondeur… zat ze toch even te twijvelen… dus het zou heel goed kunnen!

maar ja dat betekent dan dus wel dat er mensen van buitenaf iets willen,…en dat vind ik echt vervelend!..

@Brenniej
Gelukkig je bent weer ‘terecht’. Het is me wat daar in D. 's nachts, zou me er ook niet prettig meer bij voelen.

@TRL
De naaiturk. Hebben er hier ook eentje een dorp verderop. Gaan de broeken hier naar toe als de rits kapot is. Ik zit er uren op te prutsen en hij heeft het in een wip gedaan :wink:

De bikinitopic
Was wel lachen om de verhalen en de blunders, moeten hem toch eens ophalen.
En nu vlug de boel opruimen. Geen regen dus moet aan het werk.

ja kan ik me voorstellen!! naar idee ook!!

is het een ideetje om vannacht bij het besje in de kamer te zijn… dan ziet die persoon niet dat er iemand voor de deur gepost en kun je nu eens goed ‘ervaren’ wat er nu werkelijk gebeurd…

misschien stommelt er boven iemand ofzo… of gebonk in de buizen, weet het niet, maar het is beter om zelf te horen, dan zo’n vrouwke wat er wakker van wordt…toch?

@ marion, werk ze! wel een beetje rustig aan he?

@ Bloem: jaaa ik denk dat ik indd maar ff bij haar op der kamer ga zitten!:wink:
In de badkamer ofzo… weeet ik zeker dat ze MIJ niet kunnen zien!.. maar goed.!!!:smiley:

Hoe is het met jou??

vandaag nog 2 weekjes he!

jup!!

@ linda… en? een mooi bed gezien?? hebbie je koffer al ingepakt, of ‘mag’ dat woensdag pas?? :unibrow:

owh ja… moet nog een ontslagbrief schijven, maar tis telkens zo druk en dan is het eindelijk rustig en dan ben ik weer druk met andere zaken :wink:

maar ach, kan morgen ook nog!

ikke moet ene nieuwe koffer hebben!..
andere is kapot… hoop dat ik er nog 1tje in de aanbieding kan vinden ofzo:)

Bij sommige winkels is er toch zomeruitkoop. Misschien ook voor de koffers.

hihi… ikke heb 3 koffers! een gele die ik kreeg toen ik vorig jaar voor glibbaaa ging werken en dus mn twee hutkoffers! 4 zwenkwieltjes, ideaal!! er kan alleen mega veel in (goed) maar daardoor weegt zo’n ding echt binnen no time 35 kilo… hihih… en telkens heel mn gardarobe oververhuizen… pfff!! wel handig die dingen maar groot!!

ikke zou eens bij de v&d kijken, hebben ze vaak een of 2 koffers van een bepaald merk in de opruiming… is dan zogenaamd oud model… en moet dan weg tegen dumpprijsje…

zo kwam ik dus aan mn 2 hutkoffers… hihi… dingen wegen leeg a bijna 5 kilo!! :eek: gisteren weer een breuk mee gesjouwd!

denk dat ik voor woensdagavond wel ******* ga zien!!!

nog 250!! :smiley:

ja k ga van het weekend wel is ff kijken wat er is!:slight_smile:

meisjes ik ga nog ff op me bed liggen, heb zo pijn in me benen!!

tot later… :kus:

zaten de crockies niet lekker??

doe lekker rustig aan, ff lekker wegdommelen… beetje soezen… mmmhh :wub:

ikke ga lekker opruimen en afsluiten…
kan weer een dagje werk afstrepen!! jippie!
strax naar huis en dan lekker slapen…!! mmmmhhh

tot straxxies! :dag:

HE HE Breniej wat ben ik blij dat je boven water bent,jeetje wat een verhaal zeg .
Ik denk ook dat het van buitenaf komt als ik het zo lees,nou sorry hoor dat ik er een beetje de gek mee had gestoken maar jullie zittrn wel met een probleem.